mert_1047
Üye
malesef serdar ne sölesek beyhude takmıyalım diyoruz ama bazen eleştirileri sabrımızın sınırlarını zorluyor ve susamıyıruz hasan yine ban yemiş ne diyelim kına yaksınlar..dün arkadaşımla doğu banka gittik tlf almaya ben n9 bekle dedim yok abi androidin bi cihazı var int gördüm süper hoşuma gitti dedi htc sensation denilen bi cihaz çift çekirdekli neyse aldık harbi güzel cihaz ekranı çözünürlüğü süper göze hitap ediyor ofise geldik benim lg le onun htc karşılaştırıyoruz şimdi tuhaf olan bişi var benim çektiğim 1080p video yu o oynatmıyo onunkini benim cihaz oynatmıyor youtubeden indirdiğimiz 1080 p video yu benim cihaz oynatırken onunki oynatmıyo bi ara eline baktım tlf u sıkıyor son anda elinden kaptım kırıcak ne yapıyosun dedim aslanım bu yüzden cihazımı kırıcaksın dedim hiç sesini çıkarmadı tlf bana bıraktı ve gitti işte size android daha çok yolkat etmesi lazım inan çocuk vermiş olduğu 1400 tl ye değil hevesinin ve direncinin fazlasıyla kırılmasına üsüldü gel oyun yüklüelim diyorum abi verme yemin olsun parçalarım diyor şimdi ben oyun yüklüyorum vericem umarım sinirini bi nebze olsun kırarız..
İnsan böyle manzaralarla karşılaşınca gerçekten üzülüyor:S


