osnakli
Üye
N97 buldum Şimdi ne yapmalıyım :(
Arkdaşlar dün bizim köyde n97 buldum...Artvin''i bilenler yolların derlerden geçdiğini bilir.bende dereden geçerken suyun içerisinde kılıfıyla beraber N97 buldum.telefon kapalı hiç açmadım.zaten açılmayabilirde yarısı suyun içindeydi çünkü...
şimdi ben nu n97nin sahibini nasıl bulabilirim.bulunduğum köy yusufeli ispir karayolu üzerinde.yol sürekli kullanılan bi yol...ne kadar araştırdıksa telefonun sahibini bulamadık.ne yapmalıyım şimdi
şimdi ben nu n97nin sahibini nasıl bulabilirim.bulunduğum köy yusufeli ispir karayolu üzerinde.yol sürekli kullanılan bi yol...ne kadar araştırdıksa telefonun sahibini bulamadık.ne yapmalıyım şimdi



