n96 fotograf çekme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maxisercan

Üye
    Konu Sahibi
n96 fotograf çekme sorunu
selam merhaba n96 kameraya tıklıyorum fotograf çekicem ama işlem yapmak için yeterli hafıza yok önce bazı verileri silin diyor halbuki daha yığın hafıza bomboş sorun nedir?mesaj ayarlarındada depo hazfızayı şeçiyorum ama yinede aynı hatayı alıyorum
 


svestica

svestica

Üye
yazılımını güncelle oda olmuyorsa kamera flexinde sorun vardır nemli ortama maruz kaldığı zaman yapıyor bende de oldu bendeki hata kamera desteklenmiyor hatasıydı. 1 gün boyunca pirinç dolu kavanozun içinde beklet hava almasın şişe ok düzelir tahminimce bataryayıda çıkar öle bırak.pirinç nerden çıktı diye düşünme araştır uygula.işe yarıyor.
 

Aydem1r

Üye
yazılımını güncelle oda olmuyorsa kamera flexinde sorun vardır nemli ortama maruz kaldığı zaman yapıyor bende de oldu bendeki hata kamera desteklenmiyor hatasıydı. 1 gün boyunca pirinç dolu kavanozun içinde beklet hava almasın şişe ok düzelir tahminimce bataryayıda çıkar öle bırak.pirinç nerden çıktı diye düşünme araştır uygula.işe yarıyor.

dogru pırınc nemı ve suyu ıcıne ceker pılav yaparken farkedersınız zaten kac bardak su koyuyorsunuz hepsını yok edıyor :)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Kamera ayarlarından hafıza kartını seçtiğine emin misin? Bir de iki hafızada da ne kadar boş yer var söyler misin?
 

maxisercan

Üye
    Konu Sahibi
depo hafızada 14 gb
hafıza kartında 7 gb
mesaj ayarlarından depo hafıza yapıyorum kontrol ediyorum dogru.
birde sürüm güncelledim yazılım attırdım olmadı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt