N96 çevrımdışı mod sorunu var!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
akaca38

akaca38

Üye
    Konu Sahibi
N96 çevrımdışı mod sorunu var!
Konu hakkında bilgi sahibi olan tüm arkadaşlarımdan rica ediyorum..

Ya çoktandır kullandığım msn lerde bir sorun var.. Yada konu başlığında olduğu içi ÇEVRIMDIŞI MOD SORUNU SIKINTI yaratıyor..
En son bir ay falan önce kullandığım çok çok önceleri sitemizden indirdiğim bir live messenger,logolar dönüyorken duruyor ve şu uyarı yazısı geliyor..
" çevrimdışı modda çalıştırıyor olabilirsiniz veya telefonla ilgili bir sorun olabilir "
telefonda sorun veya formatlık hiç bir şey yok..

Soru1.
N96 telefonda Çevrimdışı Mod nasıl açılıyor?

Soru2.
Sitemizdeki msn programları artık kullanım süresi(tarihi geri alıp yüklesekte) doldu mu?

Not:ilk soru daha önemli..açıklayıcı anlatım yazabilirseniz tüm aynı sorun yaşayanlarada destek olmuş oluruz..

Teşekkür ediyorum.:bilmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt