emre_ozce
Üye
-
Konu Sahibi
-
Birde hafıza kartını çıkart öle açmayı dene.Eğer sorunsuz açıyorsa hafıza kartına, olmadı mı hard format ile telefon hafızasına atmış olursun.
bence bir servise gitmeni öneririm yada aşağıda arkadaşın açıkladığı gibi format atmanı öneririmarkadaşlar 95 8gb kullanıyorum ve telefon bilmiyorum n oluyoo kapanıp açılıyo ardından bataryayı söküp bekliyorum açılıyoo ve bi iki saniye sonra kapanıyoacılıyoo ama ekran beyaz ışık var sonra bataryayı söküp bi süre bekleyince düzeliyoo acaba nedn kaynaklanıyo ne yapmam gerek.tel spot aldım
ozman hard format at oda olmassa servise ver.sana hard ve sft formatın nasıl yapıldını yazam
Soft Format : Telefon normal konumdayken *#7370# kodunu tuşluyoruz.
Karşınıza Tüm orjinal telefon ayarları yüklensinmi telefon açılıp kapanacak diye bir uyarı gelecek evet seçip güvenlik kodunuzu giriyorsunuz ve ardından 2 dakika süren format işlemi başlamış oluyor.
Soft format tüm SYMBİAN yüklü Nokia telefonlarda çalışmaktadır...
Hard Format : Soft format atarak bir çözüme ulaşamadıysanız Hard format atarak %80 çözüme ulaşabilirsiniz...
Telefon KAPALI iken sırasıyla * 3 Yes ve Açma Kapama tuşuna 5 saniye süre ile basılı tutarak nokia yazısının gelmesi ile format işlemine başlayabilirsiniz...
Hard Format Nokia 6630,6600,6680,7610,3230,6260,6670,6620 N-70,N-90 modellerinda çalışmaktadır...
Önemli UYARI : Format işlemine başlamadan önce Pil Seviyesinin %80 olması gerekiyor... Format atmadan önce hafıza kartına şifre koyduysanız mutlaka kaldırın aksi takdirde hafıza kartınız kullanılamaz hale gelebilir..
aga ama n958gb olurmu bilmem!!!!
--------------- Ekleme ---------------
bumları da verim yazmayı unut musum
Telefonunuz sürekli sistem hataları vermeye başladıysa yüklediğiniz programlardan dolayı veya başka bir sebepten dolayı sistem dosyaları zarar görmüştür...
Telefona format atarak ilk günkü haline geri döndürebiliriz.
Format attığınız zaman adından da belli olduğu gibi (FORMAT) telefondaki
tüm bilgileriniz gidecektir. Mesajlar rehber görüntüler videolar v.s. v.s.
ben n95 8gb telefonumu güncelledim ama hiç memnun kalmadım acaba bu şekilde format atarsam telefonu ilk aldığım versiyona döner mi??????
benim telefonum da açılınca yükleniyor diye bekliyor. yaklaşık 5 dk sürüyor. bunu önleyemez miyim. bilen birisi yardım lütfen.teşekkürler
KarDeş BhenimDe n95 8gb telim Var.mesela oyun felan yüklüyorum internetten usb kablosuylada telefonun hafızasına atıyorum.sonra usb kablosunu çıkarıp telefondan dosya yöneticisinden hafıza kartı yerine giriyorum o yüklediğim oyuna basıyorum seçenekler çıkıyor.başlat yazmıyor sadece ilet kopyala felan yazıyor kardeş..Bide format atmak istiyorum *#7370# Yazıyorum direk şifre istiyor.ama ben şifreyi bilmiyorum o şifreyi nerden bulabiliriz.. ŞimdiDen saqoLun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?