WanteD_232
Üye
N95 8GB hard format sonrası n-gage,Yardım ?
selamlar. N95 8GB kullanmaktayım, v31 deyken hard format attıktan sonra n-gage uygulaması gitmişti.ne yaptım ettim düzelmedi.sonra v35 e yükselttim n gage geri geldi tam tadını alacakken tekrar format atmak zorunda kaldım.Şimdi gene olmuyor.
Ağzımızın tadıyla bi n-gage oynayamadık.
N-gage düzeltmesi nasıl yapılacağını bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim lütfen. . . 
Ağzımızın tadıyla bi n-gage oynayamadık.
N-gage düzeltmesi nasıl yapılacağını bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim lütfen. . . 

