N95 8GB hard format sonrası n-gage,Yardım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
WanteD_232

WanteD_232

Üye
    Konu Sahibi
N95 8GB hard format sonrası n-gage,Yardım ?
selamlar. N95 8GB kullanmaktayım, v31 deyken hard format attıktan sonra n-gage uygulaması gitmişti.ne yaptım ettim düzelmedi.sonra v35 e yükselttim n gage geri geldi tam tadını alacakken tekrar format atmak zorunda kaldım.Şimdi gene olmuyor.:vurAğzımızın tadıyla bi n-gage oynayamadık.:allalla:N-gage düzeltmesi nasıl yapılacağını bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim lütfen. . . :megafon:
 
  • Beğen
Tepkiler: orcusss ve emre_lee_217


TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
35. versiyonu tekrar yükle
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
selam s60 3rd uygulamalar-oyun emülatörleri - son sürüm ngage patch 1.40 konusu var . O konudan yapablrsnz. Fakat tlf.hackli olmalı :oke:
 
WanteD_232

WanteD_232

Üye
    Konu Sahibi
Telefon hackli , versiyon tekrar yükledim oldu, teşekkürler :oke:
 

ozharun

Üye
aynı versiyonu tekrar nasıl yüklüyoruz acaba bilen var mı
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
nsu ile yeniden yükleyebilirsin o olmassa phoenix ile
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
son versiyon v.35 .0.001 güzel yaa vede hızlı
 
handsfree123

handsfree123

Üye
n-gage yi telefona tekrar yükle bndede öle oldu yükledim geçti np
 

ademvekobra

Üye
ya ben bir türlü şunu indiremedim şunun linkini atın indirim arkadaşlar lütfen format attım ne yapıyosam olmuyo link atın indirim msn: [email protected]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt