crazy_oruc
Üye
N9 bu listeye girebilecek kalitede bir ürün değil. Onu Galaxy S ile, ne bileyim iPhone 3Gs ile ya da HTC Incredible S ile falan kıyaslayın.
bu kadar düşmedi n9. Oyun ve uygulama yönünden zengin olsaydı iphone 4s ten bile iyi olurdu ki nitdroid yüklendiği için bu da sorun olmuyor. Dolayısıyla o telefondan da iyi bir telefon oluyor.
siz donanım hastaları neden böyle düşünmek zorundasınız?
N9 u normal kullanıcılar kullanırsa sıkılır..Herkes Terminal ile uğraşamaz..Bir de One X N9 arasında fark var yahu 


Var mı o kadar para 
