Telefon Tavsiyesi N9 vs Galaxy S3 vs iPhone 4S vs HTC One X

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
N9 bu listeye girebilecek kalitede bir ürün değil. Onu Galaxy S ile, ne bileyim iPhone 3Gs ile ya da HTC Incredible S ile falan kıyaslayın.

bu kadar düşmedi n9. Oyun ve uygulama yönünden zengin olsaydı iphone 4s ten bile iyi olurdu ki nitdroid yüklendiği için bu da sorun olmuyor. Dolayısıyla o telefondan da iyi bir telefon oluyor.
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
:oha: siz donanım hastaları neden böyle düşünmek zorundasınız?
Ben bunların arasından hiç tereddüt etmeden N9'u tercih ederim, herşeyiyle bana yeter.
Furkan bunun donanım hastalığı ile alakası yok :) N9 u normal kullanıcılar kullanırsa sıkılır..Herkes Terminal ile uğraşamaz..Bir de One X N9 arasında fark var yahu :s
 

TransformerS34

Üye

Furkan bunun donanım hastalığı ile alakası yok :) N9 u normal kullanıcılar kullanırsa sıkılır..Herkes Terminal ile uğraşamaz..Bir de One X N9 arasında fark var yahu :s

Bu listede s3 olmasaydı bende n9 derdim :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye

N9 MeeGo su cidden çok iyi ve aşırı stabil ve müthiş bir multitaskinge sahip.Çok iyi bir cihaz ama One X ile karşılaştırılacak kadar iyi değil bence..

işlemci vs vs bakımından mi uygulama ve oyun zenginliginin getirdiği popülariteden mi :hmmm
 

TransformerS34

Üye

N9 MeeGo su cidden çok iyi ve aşırı stabil ve müthiş bir multitaskinge sahip.Çok iyi bir cihaz ama One X ile karşılaştırılacak kadar iyi değil bence..

Işte insanın ne amaçla kullanacağına bağlı.benim one x te yapacağım işi n9 da da yaparım.tasarımı felan da güzel..
Tabii önce sor bakayım one x veya n9 alacak paran var mi :d:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
işlemci vs vs bakımından mi uygulama ve oyun zenginliginin getirdiği popülariteden mi :hmmm
Her yönü ile :) Ben N9 u kötülemiyorum sadece One X ile karşılaştırıldığında One X in daha önde olduğunu söylüyorum..İşlemci ve oyun uygulama yönünden ben karşılaştırma yapmam ama o yönden de çok üstün..En basit örnek Batman Rises ı Nokia N9 da oynaman olanaksız..


Işte insanın ne amaçla kullanacağına bağlı.benim one x te yapacağım işi n9 da da yaparım.tasarımı felan da güzel..
Tabii önce sor bakayım one x veya n9 alacak paran var mi :d:
Tabii ki ihtiyaçlar öncelik ki One X ile N9 arasında fiyat farkı var zaten :D Var mı o kadar para :d:
 
hotboy_78

hotboy_78

Üye
şu htc one x diyen arkadaşlar acaba yanında şarj istasyonu mu taşıyolar. her türlü s3 daha önde. ama tabi senin ekran takıntın oldu şimdi 4s al gitsin 5 gelene kadar neler olur neler
 

TransformerS34

Üye

Her yönü ile :) Ben N9 u kötülemiyorum sadece One X ile karşılaştırıldığında One X in daha önde olduğunu söylüyorum..İşlemci ve oyun uygulama yönünden ben karşılaştırma yapmam ama o yönden de çok üstün..En basit örnek Batman Rises ı Nokia N9 da oynaman olanaksız..

Tabii ki ihtiyaçlar öncelik ki One X ile N9 arasında fiyat farkı var zaten :D Var mı o kadar para :d:

600-700 tl fark var.ve onları alacak kadar da yok somuru:
 

cliolar

Üye
Iphone 4s-htc one x ve en son galaxay s3 kullanan biri olarak sunu soyliyeyim iphone bam baska ama sizede bana oldugu gibi ekran yetersizse s3 diyorum stabilite konusunda iphone en cok yaklasabilen android telefon one x ise cok iyi bi telefon ama o batarya ile olmaz hocam yani en azindan bende olmadi ve degistirdim
 

TransformerS34

Üye
Iphone 4s-htc one x ve en son galaxay s3 kullanan biri olarak sunu soyliyeyim iphone bam baska ama sizede bana oldugu gibi ekran yetersizse s3 diyorum stabilite konusunda iphone en cok yaklasabilen android telefon one x ise cok iyi bi telefon ama o batarya ile olmaz hocam yani en azindan bende olmadi ve degistirdim

Batarya bana göre çok büyük bir dezavantaj.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
şu htc one x diyen arkadaşlar acaba yanında şarj istasyonu mu taşıyolar. her türlü s3 daha önde. ama tabi senin ekran takıntın oldu şimdi 4s al gitsin 5 gelene kadar neler olur neler
Sadece batarya yönünden bakıyorsun..Bak bir yazım vardı buyur nedenini burada yazdım.. :
One X Tegra3 işlemci kullanıyor..12 çekirdekli..S3 ün benchmark testlerinde geçmesinin de en büyük nedeni benchmark testlerinin 12 çekirdekli bir gpu yu desteklememesi..Donanımın gücünü göstermesi açısından da bakarsan One X 110 mb/s lik videoları oynatırken Gs3 80 mb/s de kalıyor..One X son güncelleme ile de bug lardan kurtulmuş bunun yanında eklemeler cabası..Dediğimiz S3 fps de 4s i geçemezken yani kısacası 60 fps de kalırken One X yeni tegra kerneli ile 118 fps ye ulaşıyor..S3 deki Touchwiz ile de One X deki Sense 4.0 bir değil ki 4.1 geldi..Sense yi S3 e at yükle kasıntıyı o zaman görürsün..Sense ile zaten Touchwiz'i karşılaştırmıyorum..Kamera konusunda ise One X in sistemi nasıl kullandığını ikisini kullananlar deneyenler bilir hızını bunda da One X önde..Müzik dinleme konusunda ise al elinde Beats kulaklığı tak telefona ve dinle..Beats HTC lere özel olarak yapıyor bunu bunu da yazayım..Ayrıca Android'in direk çekirdeğe inmediğini de söyleyeyim..Dalvik'i One X in sgs3 de yaklaşık 2 kat daha verimli kullandığını da belirteyim..Sadece donanım olarak değil her şeyi ile karşılaştırdım..Benchmark testlerinin günümüzde ne derece geçerliliğini yitirdiğini de belirttiğimi düşünüyorum..Ayrıca Gamelof oyunlarına da değinmek istiyorum Gameloft ile her ne kadar arası bozuk oynatmıyor sorunlu dese de görüyoruz ki diğer cihazla düşürmek için kullanılan programlar ne derece uyarlıyor telefona..60 fps yi geçememesinin en büyük nedeni bu..s3 de çekirdek konusuna gelirsek elinde sürekli 4 çekirdek kullanan bir cihaz..Gerektiği yerde kullanmıyor bunu belirteyim..Ayrıca Samsung'un elinde Cortex A-15 var iken Gs3 de Cortex A-9 kullanması One X in gerisine itiyor..Sağlamlık konusunda ise One X sadece arka kapak değil komple Polikarbon üretimi olduğunu belirteyim..Ekran yönüne gelirsek One X in keskinliğinin daha önde olduğu ortada ve nedense S3 Gs2 de kullanılan Super Amoled Plus yerine Galaxy S de kullanılan Super Amoled ekranı kullanmış..Batarya konusunda One X in geride olduğu ortada buna sözüm yok ve MicroSD girişinin olmayışı da bir dezavantaj..Ama MicroSD de alırken telefonu yorduğunu performans gerilemesinin olduğunu da belirtmek isterim..16 GB sgs3 e 16 gb class 10 almalısın ki 32 gb One X e yaklaşsın ama Class10 da 16 GB ne kadar fiyata tekabül ediyor biliyorsunuz..Bu dediklerim son güncelleme ile olduğunu tekrar belirteyim.Kamera nın yanında bir çok iyileştirme de mevcut zaten One X de..Ben sadece donanım değil her yönüyle karşılaştırmaya çalıştım..Kısacası böyle

Kimine göre önemlidir şarj kimine göre değildir..Karşılaştırmam öznel değil nesnel bunu belirteyim..Ben sadece karşılaştırdım tercih size kalmış bir şey her zaman diyorum.

 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Furkan bunun donanım hastalığı ile alakası yok :) N9 u normal kullanıcılar kullanırsa sıkılır..Herkes Terminal ile uğraşamaz..Bir de One X N9 arasında fark var yahu :s

ben onu birine alıntı yapacaktım ama yanlışlıkla olmuş. :ah
yanlış mı anlaşıldım :D
 
pRime.

pRime.

Üye
yazılım olarak
n9
iphone 4s
galaxy s3 ve one x

donanım olarak (özellikler dahil)
one x
galaxy s3
iphone 4s
n9

kullanım olarak
iphone 4s
n9
galaxy s3
one x
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
yazılım olarak
n9
iphone 4s
galaxy s3 ve one x

donanım olarak (özellikler dahil)
one x
galaxy s3
iphone 4s
n9

kullanım olarak
iphone 4s
n9
galaxy s3
one x

sonuç: ölüm var hacı
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt