N9 64gb Türkiyede

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cozturk

cozturk

Üye
    Konu Sahibi
N9 64gb Türkiyede
Arkadaşlar N9 64gb(beyaz) vatanbilgisayar tarafından satılmakta.Fiyatı da 1394 TL.Bence ucuz.çünkü 1500' liralardan bahsedilmekteydi


16 gb'lık olanlarda 1238 tl'ye düşmüş...



ben siyah 64GB olanını alacağım için bir mühlet daha beklemek zorundayım.mertcan gibi 64gb beyaz bekliyenlerin gözü aydın.
 
  • Beğen
Tepkiler: mert_1047 ve MertcaN9


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Arkadaşlar N9 64gb(beyaz) vatanbilgisayar tarafından satılmakta.Fiyatı da 1394 TL.Bence ucuz.çünkü 1500' liralardan bahsedilmekteydi


16 gb'lık olanlarda 1238 tl'ye düşmüş...



ben siyah 64GB olanını alacağım için bir mühlet daha beklemek zorundayım.mertcan gibi 64gb beyaz bekliyenlerin gözü aydın.

Gayet iyi ve çok güzel haber!Teşekkür ederim.
 
lolaman

lolaman

Üye
Galaxy S2 ile aynı fiyata bayağı rekabet olacak...
 
keys1903

keys1903

Üye
okadar param olsa almam abı galax s2 n9 dan ıyı en azından uygulama zengınlıgı var

----------Eklendi @ 20:19:25 ---------- Yazıldı @ 20:18:10 ----------

Arkadaşlar N9 64gb(beyaz) vatanbilgisayar tarafından satılmakta.Fiyatı da 1394 TL.Bence ucuz.çünkü 1500' liralardan bahsedilmekteydi


16 gb'lık olanlarda 1238 tl'ye düşmüş...



ben siyah 64GB olanını alacağım için bir mühlet daha beklemek zorundayım.mertcan gibi 64gb beyaz bekliyenlerin gözü aydın.

yanlız belırttıgın fıyat 2 ıcın haftasonu tum urunlerde yuzde 25 ındırım var pazartesı 1500 ustu olur oraya dıkkat
 
ferhatanar

ferhatanar

Üye
neden ucuz çünkü vatan bilgisayar toplu alım yaptığından dolayı ucuz satıyor diyer alışveriş marketlerinde 16 gb 1399 1499 arası ..
 
cozturk

cozturk

Üye
    Konu Sahibi


yanlız belırttıgın fıyat 2 ıcın haftasonu tum urunlerde yuzde 25 ındırım var pazartesı 1500 ustu olur oraya dıkkat
haklısın.siyahı olsa saniyesinde sipariş vericem indirimden yararlanıcam ama ne yazıkki siyahı yok ya.
 

cnk52

Üye
16 gb olanı gözümün nuru siyah renklisi burada 1400-1350 gibi bir fiyattan satılıyor.
Biraz önce vatan comp. int. sitesni gezerken gördüm ve beyazına vuruldum. İlk defa bir indirim+telefon için gerçekten heyecanlandım. :D
Ama malesef biraz daha beklemeliyim..
 
cozturk

cozturk

Üye
    Konu Sahibi
16 gb olanı gözümün nuru siyah renklisi burada 1400-1350 gibi bir fiyattan satılıyor.
Biraz önce vatan comp. int. sitesni gezerken gördüm ve beyazına vuruldum. İlk defa bir indirim+telefon için gerçekten heyecanlandım. :D
Ama malesef biraz daha beklemeliyim..
ah siyah 64gb olsada anında alsam...
 
Türe

Türe

Üye
sırf tasarımı için bile alabileceğim bir telefon . Ama artık telefon değiştirmem yasak ve en erken ünv 1. e geçtiğimde alabileceğim :ağlarım: bu tasarımı kullanamamam yazık oldu :(
 
pRime.

pRime.

Üye
sırf tasarımı için bile alabileceğim bir telefon . Ama artık telefon değiştirmem yasak ve en erken ünv 1. e geçtiğimde alabileceğim :ağlarım: bu tasarımı kullanamamam yazık oldu :(
tasarımı bilmem de dreamboard üzerinden meego arayüzünü kısmen de olsa kullanabilirsin.
[video=youtube;Ma-PMNUp4Os]http://www.youtube.com/watch?v=Ma-PMNUp4Os[/video]
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya beyazına ölüyorum biri 1400 tl versin
 

cnk52

Üye
Beyazını pek sevmiyordum ama benim de ilgimi çekti. :D
Ahh ahh beklemem lazım..
Dayanmalıyım. :D
 
mstf_l

mstf_l

Üye
biri zamanı 2013 lys 2 den sonraya alsın :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Vay canına :D
 
Türe

Türe

Üye

tasarımı bilmem de dreamboard üzerinden meego arayüzünü kısmen de olsa kullanabilirsin.
[video=youtube;Ma-PMNUp4Os]http://www.youtube.com/watch?v=Ma-PMNUp4Os[/video]

Aa cok iyi deneyecegim tesekkurler
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
beyazını gittim inceledim ve kararım siyah 64 GB beklemek çünkü beyaz pek ideal bir renk gibi durmuyor nedenini bilemedim ama kaba geldi bana :( siyahını bekleyeceğim sanırım
 
cozturk

cozturk

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt