N8'den sonrası.... =))

Symbian belle olan bi n8 Bütün androidlerle rahat rahat kapışır ahada buraya yazıyorum multimedia özellikleri n8 i diğer telefonlardan ayırıyor
 

mcnpl4

Üye
gerçekten belle ile yarışabilir. İki gündür karşılaştırıyorum. Sistem olarak daha güzel yanlarını gördüm ama oyun uygulama desteği biraz sıkıntı ama ben çok nadir oynuyorum sıkıntı yok
 
    Konu Sahibi
arkadaslar ii hos anlatıyosunuz belleyi de bnmde canım cekiyo yani smdi bi de belleyi bekle 2014'e geilr artkkk
 

pRime.

Üye
arkadaslar ii hos anlatıyosunuz belleyi de bnmde canım cekiyo yani smdi bi de belleyi bekle 2014'e geilr artkkk
2012'yi bulmaz umarım gelmesi


----------Eklendi @ 21:28:28 ---------- Yazıldı @ 21:26:54 ----------

gerekli uygulamalar olduğu için fazlasını aramıyorum. oyun içinse forumdakiler fazlasıyla yeterli 20-30 tane oyun kurup kaçını aynı anda oynuyoruz ki?
 
    Konu Sahibi
 

mcnpl4

Üye
yaw onu bunu bilmemde iphone 4 ü kurcalıyorum tom's cat talking mi neydi aynı oyun bende var hiç bi işe yaramıyo bendeki.. İphone da kediyi tokatlıyom bendeki dediğimi bile tekrarlıyamıyo nasıl uyarlama bu şimdi..
 

pRime.

Üye
gereksiz bi uygulama bizdeki, yorumları okuduktan sonra kurmaya bile gerek duymadım.
 

mcnpl4

Üye
pek ilgilenmiyoruö ben de ama kullanmak isteyenler elbet vardır bi insan evladı çıkıp el atmamış malesef..
 
    Konu Sahibi
bnde kurmadım wala onu....
 
Aynen katılıyorum kardes.. Ben bir yıldan fazladır n8 kullanıyorum.. İlk cıktıgı zamanlarda almıstım... Butun guncellemeleri gordum ve suan telimde belle yuklu.. Guncelleme icin birsey solemek gerekirse ; ben hayatımda bu belle guncellemesi kadar genis caplı bir guncelleme gormedim! Telefon baska bir telefona donustu resmen
neyse asıl konuya gelelim... Yaw bakıyorsun işlemcisi 680 ram i 250 mb ama inancınız olsun bir sayfa acarken, ben saydım 7 veya bilemedin 9 saniye suruyor... Hayret ediyorum o islemciyle bu hız :S Daha ne olsun arkadaslar! Sonucta elinizdeki bir telefon pc degil yani... Haa bazı sıkıntıları var oda internetiyle ilgili degil... Sadece uygulamaları birazcık gec acıyor mesela menü mesaj bu tur seyler... Ama ben telefonumun internet hızına laf soyletmem... Sohpet uygulamasından arkadasla konusuyom tabi o pcden yazıyor, ben soylemeyinceye kadar o sanıyor ki ben de pc den yazıyorum sonra kendisine mobilden girdigimi soyleyince cok sasırdı ve hemen tel modelimi sordu... Bende gururla Nokia N8 dedim arkadaslar lutfen nokia ve symbianı yabana atmayın... Yıllardır isimizi goruyor ve o kadarda bahsettiginiz kadar kotu degil. Ve unutmayın symbian varken; etrafta baska kimse yoktu ne andro nede iso
 
hocam benm navigasyonda konumumu çok zor buluyor bu bi arızamıdır senn bu yorumunu gördümde cevabını bulamadğm bi soru bu ne zamandır?
 

covar

Üye
i verecek olsam alacağım tlf htc 3d evo olurdu 4,3 süper ekrana sahip ve baya karizmatik 1,2 ghz dualcore işlemci
 
Tepkiler: polluxea♪
çıkarsa dedikleri gibi n803 belleli son telefonumu alır parçalanana kadar kullanırım sonrası allah kerim
 
10. sayfaya kadar okudum sankı ınsanlar telefondan degıl laptop ozellıklerınden bahsedıyolar yanı dalmışım gıtmışım gozumun onune telefonlar degıl laptoplar gelıyor yaw yok ekran kartı su ramı bu işlemcisi bu arkadaslar 2011 ve 2012 yılında cıkmış hangı akıllı telefon hangi işinizi görmedi ? tabıkı farklar olacak bırı NOKİA bırı samsung dıgerı ı phone.. bellı baslı farkları olucakkı rekabet olsun. nokia nıe yıllardır kullandıgı ısletım sıstemını degıssınkı symbıan gozunu sewıym sis uygulamalarını ıstedıgın yerden ındır çaaat dıye kur ) ı phon yada samsungda magazasının dısında oyun yada program nasıl yuklenır bılmıyorm ama bence NOKİA kolaylıkdır rahatlıktır
 
Tepkiler: polluxea♪
    Konu Sahibi
teknoloji arttıkca beklentilerde artıyo haliyle
 
adamlar kendılerı teelefonu uretınce kullanıcıların beklentısı kadar beklentılerı olmuyor adamlar ne yaptıklarını bılıyorlar cunku.. bır teelefon zaten uzerıne dusenden fazla iş yapmaya başladı bence sagı solu kotulemek yerıne gozunuze guzel gorunenı secın hemen hemen butun telefonlarda ınsanlar aynı ozellıklerı kullanıyor KAMERA MUZIK OYUN INTERNET. bunun dsında ınsanların pek bısey yaptıgını sanmıyorum
 
Kesinlikle HTC sensaiton xe veya XL alırdım harika telefonlar
 

Lenneth

Üye

Bilseniz birde..

Buldugunuz apk dosyasini sertifika derdi olmadan kurmayi