cihatyılmaz
Üye
kardes ii dyosun bnde telefonuma bayılyorum da nokia belleyide anna kdr bekletrse kmse beklemez sanmyorum yani...insallah cabuk gelir o (hiç sanmıyorum)
kardes yüklüycem de korkuyorum ya suan ki belle beta bile dgl deadphone fln yaparız da bi de.....
Arkadaşım olaya sadece kendi açından bakıyorsun.Bir telefona 1100 ya da buna yakın bir fiyat vermek onun güzel olduğu anlamına gelmez.Donanım demişsin ama 600 küşüm mhz lik bir işlemci ve 256 mb lik bir ram ile benden N8 için performanslı bir ürün olduğunu söyleme.Bunun bir benzeri de biz de var.Kesinlikle telefonum olsa dahi öz eleştiri yapabilmem lazım.Şu an Galaxy S II var bende ama Apple ile girdiği patent davasında yenik düştü.Şimdi ben yenilgisi belli olmuş bir firmanın telefonunu kullanıp sonra millete tamamiyle Samsung'un cep telefonudur demem yanlış olur.Adamlar çalmış ki birşeyleri davayı kaybetti.Sizin elinizdeki telefon hakikaten Nokia nn en iyi telefonu olabilir ama olaya sadece Nokia açısından bakmayın.Diğer telefonlarla hem yazılımsal hem donanımsal olarak karşılaştırıldığında zayıf bir telefon.Şimdi bana söyleyin 680mhzlik bir N8 ile 1.2ghz çift çekirdekli ve 1gb rami olan bir telefon donanımsal olarak aynı hızda mı? Ya da Symbian iyi işletim sistemi ise Nokia nın çocuğu olan Symbian ı bırakıp Windows ile anlaşması doğru bir karar mı? Maalesef eski bir nokia kullanıcısı olarak Nokia hem donanımsal hem de yazılımsal olarak geride kalmıştır.Bu tür yorumlara açık olunuz çünkü çorap sökülmeye başladı mı gerisi gelmeye devam eder.Sen sisteme takilmis durumdasin. Ben donanimdan bahsediyorum. Su haliyle dahi bu donanim ile N8'i yakalayan bir telefon yok.
Symbian belle ile symbian^3 680mhz'de android kadar hızlı olacak ve daha arayüzde gpu kullanamayan androidden daha akıcı olacak.ideos x5 bile Symbian^3 den daha hızlınokia symbianı bırakmadıkçada hep böyle devam edecek
Zaten öyle, gayet hızlı. Kullananlar söylesin.kardes eminmisin olurmu o kadar ?olursa 10 numara olur yanii
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?