tavbiy
Üye
hızı?
symbianın hızı yerlerde sürünüyor...
ayrıca androidde hdr çekim yapabiliyorsun n8 de bu varmı? veya programı varmı?
XER01 nonamexmi
Su an N8 alternatifi yok. FM transmitteri olan, HDMI cikis veren, kamera performansi N8 kadar iyi olan, Navigasyonu uzmeyen, sarj suresi tatminkar olan, DLNA'si olan ve aklima gelmeyen bir cok ozellik ile N8'i donanim olarak yakalayan bir telefon cikmadi.
Neymiş yavaşmış neymiş hızı yerlerde sürünüyormuş pehh.. Bırakın şu takıntıları artık ya O abarttığınız hıza erişmediği halde nokia karşısında duramıyorsunuz bence bu durumda halinize şükredin yavaşsa yavaş 1400 lira I phone 4 al tak çalıştır olmadan kullan ona laf yok ama 1100 lira N8 aldığın zaman kimse yavaş olmasını istemezmiş bırakkkkAçın gözünüzüü...
ideos x5 bile Symbian^3 den daha hızlı
nokia symbianı bırakmadıkçada hep böyle devam edecek
Bak x5 n8den hızlı olabilir ama unutma 12mp hdmi girişi vs vs. birçok özellikte yanına yaklaşamaz.ideos x5 bile Symbian^3 den daha hızlı
nokia symbianı bırakmadıkçada hep böyle devam edecek
yok 180 derece döndümsende 360 derece döndün haeskiden symbian diyordun şimdi androidci oldun tartışma yaratmasın bu söylediklerim şaka olarak diyorum
Bak x5 n8den hızlı olabilir ama unutma 12mp hdmi girişi vs vs. birçok özellikte yanına yaklaşamaz.
arkadaslar N8 kolay vazgecilcek bi telefon dgl bu bi gercek
Web tarayıcıda gpu açıldı
Flash player 10 geldimi?
bende fark edersen sidik yarıştırmıyorum(!) ama nokia ne yaparsa yapsın artık devri geçti.artık bunu herkez kabullendi. android veya meego ya geçmesi lazım yoksa sonu belli değil....
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?