N8'den sonrası.... =))


zuhahaha ulan bende diyorum bi fandroid çi daha çıktı, nonamex'miş gülmeden edemedim kusura bakmayın. Android'i savunan arkadaşlar şunu okusun. Eğer büyük ve kaliteli lensli (+10mp) xenon flashli kamera, usb otg, çok iyi kulaklık ses çıkışı olan, hdmi, fm transitter ve çok şık ve kaliteli kasası olan yere düşünce yeri kıran bir android telefon çıkarsa, herkes bir gün android'in büyüklüğünü kabullenecek. Ancak görüyoruzki öyle birşey yok piyasada. N8 kendi kulvarında yarışıyor bana kalırsa, android'in artıları başka n8 in artıları başka ve benim için en iyi telefon oldu belle ile birlikte. (Tek eksiği web tarayıcıydı oda kalktı belle ile)

N8 den sonra alacağım telefon Nokia'nın yeni 20 dolarlık telefonlarından olacak şarjı 35 gün giden, çünkü ps vita'nın yanında smartphone ihtiyacım falan olmayacak ,
 
Tepkiler: polluxea♪
    Konu Sahibi
kardes bi de belle yüklesek tam olcakta işte........
 

N9 var o özelliklerde
 

ozggurr

Üye
Dun bilgisayarimda kurulu olan Ovi Suite programini kaldirdim ve yeniden kurdum. N8 anna guncellemesi buldu ve yukledigimde telefonun onceki fontu degisti ve telefon inanilmaz bir sekilde hizlandi... Hiz konusunda bu telefona artik soz soyleyenler bence anna guncellemesini ve daha sonra anna icin gelen uygulama guncellemelerini indirip kursunlar bir daha baksinlar telefonun hizina...

Not: Ben Cin Halk Cumhuriyeti'nde ikamet ediyorum ve resmi Cin annasi kurulu N8'imde...
 
muhtemelen n8 i 3 sene daha kullanırım o zamana kadar ıphone 7 çıkar ya onu alırım yada nokia nın başka bi amiral gemisini samsung kesinlikle almam..
 
Neymiş yavaşmış neymiş hızı yerlerde sürünüyormuş pehh.. Bırakın şu takıntıları artık ya O abarttığınız hıza erişmediği halde nokia karşısında duramıyorsunuz bence bu durumda halinize şükredin yavaşsa yavaş 1400 lira I phone 4 al tak çalıştır olmadan kullan ona laf yok ama 1100 lira N8 aldığın zaman kimse yavaş olmasını istemezmiş bırakkkk Açın gözünüzüü...
 

PriZm

Üye

ideos x5 bile Symbian^3 den daha hızlı

nokia symbianı bırakmadıkçada hep böyle devam edecek
 
ideos x5 bile Symbian^3 den daha hızlı

nokia symbianı bırakmadıkçada hep böyle devam edecek

sende 360 derece döndün ha eskiden symbian diyordun şimdi androidci oldun tartışma yaratmasın bu söylediklerim şaka olarak diyorum
 
    Konu Sahibi
arkadaslar N8 kolay vazgecilcek bi telefon dgl bu bi gercek

----------Eklendi @ 19:32:10 ---------- Yazıldı @ 19:26:37 ----------

ya arkadaslar tmm hız ii bi şey de yani N8'de o kadar yavas bi telefon dgl ya..hele anna bayaa bi hızlandırdı bnce pr 1.2'ye göre..tmm bnde cook isterdm biraz daha hızlı olsun ama bu hali de baya yetiyo yani hc şikayetci dglm,telefon eskiyince tabii ki degstrcem ama o kadar da kötü bi telefon dgl 1 güncellemeye daha ihtiyacı war bnce o da belle..ondan snra tam adam olcaktır
 

PriZm

Üye
sende 360 derece döndün ha eskiden symbian diyordun şimdi androidci oldun tartışma yaratmasın bu söylediklerim şaka olarak diyorum
yok 180 derece döndüm

Bak x5 n8den hızlı olabilir ama unutma 12mp hdmi girişi vs vs. birçok özellikte yanına yaklaşamaz.

Tabikide zaten aralarında uçurum gibi fiyat farkı var
arkadaslar N8 kolay vazgecilcek bi telefon dgl bu bi gercek

 

suat1111

Üye
sabırla ipohone 5 bekliyorum bi nokia fanboy olarak veda edecem insallah nokia ya
 
    Konu Sahibi
htc sensation da süper ama
 
N8 BELLE den sonra gerçekten vazgeçilemicek bi telefon oldu gerçekten mükemmel.bu fiyata bu telefondan daha iyisinin alıncağını sanmıyorum.ben ocakta aldım gelcek sene yaza kadar değiştirmem büyük ihtimal ))) ama şuan değiştircek olsam n8-01 i beklerim
 
    Konu Sahibi
kardes ii dyosun bnde telefonuma bayılyorum da nokia belleyide anna kdr bekletrse kmse beklemez sanmyorum yani...insallah cabuk gelir o (hiç sanmıyorum )
 

kohrega

Üye
on yili askin zamandir nokia kullaniyorum, bir yila yakindir N8 kulaniyorum ama birdaha asla Nokia almam, N8 acil turumlarda fotograf makinasi olarak kulanmakdan baska bir ise yaramiyor, yukarida sayilan özellikler var dogru cokmu kullaniliyorlar bilmiyorum, fakat gelen telefonu direk kaytetme özelligi bile yok, ovi suit üzerinden güncellemesini yaptim Panorama fotograf özelligi ve taha bircok uygulama devredisi kaldi. Bence telefonta donanimkadar kullanilabilir yazilim da önemlidir Nokia benim icin bitmisdir, bu cihaza baska bir yazilim yükleyib kullanmanin yolunu ariyorum cünkü 420€ ödedim cöpe adamam. Sonrasi icin henüz bir fikrim yok.
 

Anußis

Üye

haberleri duymadın galiba intel 2 yıllığına meegoya ara vermiş ve n9 bile ingilterede satılmayacak
 
    Konu Sahibi
kardes sende haklısın wala ne dyim....yazılım da cok önemli tabi