N8'den facebookta mesajlarım gitmiyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8'den facebookta mesajlarım gitmiyor.
Selamlar.. Hem n8in kendi browserinden, hem de operadan facebooka girip bir arkadaşıma mesaj yazdığımda, mesaj karşı tarafa gitmiyor.. Diğer telefonum nokia 6120c'de de aynı sorun vardı, sadece bolt browser ile mesajlarım gidiyordu. Vodafone cepnet aylık sınırsız internet paketi kullanıyorum, aylık 7,99 TL olan.. Acaba sorun nerde olabilir? Ayrıca n8de boltu kullanmak istedim, ama dokunmatik ekranda boltu kullanmak çok zor. N8de kullanabileceğim bolt browser sürümü var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...