N82 Kamera kapağı sorunu (ÇÖZÜLDÜ)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
orhangazi44

orhangazi44

Üye
    Konu Sahibi
N82 Kamera kapağı sorunu (ÇÖZÜLDÜ)
N82 kamera koruması yalama olmuştu. Kamera durduk yerde kapanıyordu. Artık hiç çalışmaz olmuştu ve
internetten biraz aradım çözüm bulamadım. Dedim sen misin bozulan :) Açtım arka tarafı yaptım bişeyler oldu. Paylaşiim dedim. :)
Eğer sorun aynı ise sizde yere düşürmüşsünüzdür. Ve işe yarar.



ANLATIMI:


1-Arka kapağı sökün.

2-Arka kapakla aynı renk olan kısımı sökün.
3-metalik olan kamera çerçevesini sökün.
4-Söktüğünüz metalik kısmın arkasında dörtgen bir mıknatıs var. Hah işte o bırakın o metal kısmı şimdi.
5-Alın elinize telefonu o mıknatısın geldiği hizzada metal bi silindir var. Bu silindirin altında siyah bi plastik var.
6-Yanlarına kağıt sıkıştırmak suretiyle o silindirin aşağıda durmasını sağlayın.(Dikkat ederseniz biraz yukarı kaymıştır.)
7-Dikkatli olun telefon elinizde kalmasın :)
 


lotroses

lotroses

Üye
hocam bende de sorun var ama anlattığınız gibi değil şimdi kamerayı açıyorum çekme tuşuna hafif basınca odaklıyo birkere daha basınca çekiyor fakat bazen kamerayı açıyorum kamera tuşu işlemiyor veya tuşa birkaç defa üst üste basınca çekiyor ve ya kapağı kapatıp acınca düzeliyor sanki.bazen de fotoğrafı çekmiş gibi yapıyor birkaç dk sonra flaşı patlıyor doğal olarak da fotoğrafı çekti diye cihazın yönunu değiştiriyorum ama sonuç foto yok.... birde kulaklık girişi belirli miktar içeriye doğru esniyor kulaklıgı takarken yeni fark etim bunu sesi gayet iyi veriyor problem yok acaba esneklik tabiatında mı var yoksa sorunmu var. sorun varsa ses de vermemesi gerekmiyormu.kulaklığı takıp normal birşekilde dinliyorum müzik.... hocam kusura bakmayın biraz uzun bi dert oldu ama yardımcı olursanız çok memnun olurum... cihaz bu şekli ile gayet normal çalışıyor... teşekkürler
 
orhangazi44

orhangazi44

Üye
    Konu Sahibi
hocam bende de sorun var ama anlattığınız gibi değil şimdi kamerayı açıyorum çekme tuşuna hafif basınca odaklıyo birkere daha basınca çekiyor fakat bazen kamerayı açıyorum kamera tuşu işlemiyor veya tuşa birkaç defa üst üste basınca çekiyor ve ya kapağı kapatıp acınca düzeliyor sanki.bazen de fotoğrafı çekmiş gibi yapıyor birkaç dk sonra flaşı patlıyor doğal olarak da fotoğrafı çekti diye cihazın yönunu değiştiriyorum ama sonuç foto yok.... birde kulaklık girişi belirli miktar içeriye doğru esniyor kulaklıgı takarken yeni fark etim bunu sesi gayet iyi veriyor problem yok acaba esneklik tabiatında mı var yoksa sorunmu var. sorun varsa ses de vermemesi gerekmiyormu.kulaklığı takıp normal birşekilde dinliyorum müzik.... hocam kusura bakmayın biraz uzun bi dert oldu ama yardımcı olursanız çok memnun olurum... cihaz bu şekli ile gayet normal çalışıyor... teşekkürler

Kardeş anladığım kadarıyla senin telefonun kasasında problem var. Orijinal kasayı değiştirdiysen ondan olabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt