N73
Üye
N82 den N95 8 gb ye geçiş
arkdaşlar ilk önce tel kullanmaya N73 ile başladım çokta memnundum aslındadaha sonra bu wrilless olayı çıkınca kafam karıştı N95 aldım düz olanından aslında telden memnundumdaha sonra bi arlkdaşım N82 aldı sıfır onunla takas ettik N82 ye alışamadım N95 ten sonra bana ekranı küçük daha karanlık geldi tuşlarıda aynı şekilde basınca gıcırtılı ve küçüktü hız olarakta çok bariz bir fark göremedim tek artısı xzenon flş dı oda zifiri karanlıkta foto çekersen tabi ayrıca ses çıkışı kesinlikle n95 den daha az çıkıyordu.birde alt sağ haparlöründen ses gelmeyince servise verdim bir günde halloldu ama bu seferde2 aded olan piksel sayısı 6 ya yükselmişti iyice soğudum telden ve sattım şimdi N95 8gb ye geçiş yapma düşüncesindeyim sizce uygunmudur sizin fikirlerinizi almak istedim saygılar
