N82 den N95 8 gb ye geçiş

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

N73

Üye
    Konu Sahibi
N82 den N95 8 gb ye geçiş
arkdaşlar ilk önce tel kullanmaya N73 ile başladım çokta memnundum aslındadaha sonra bu wrilless olayı çıkınca kafam karıştı N95 aldım düz olanından aslında telden memnundumdaha sonra bi arlkdaşım N82 aldı sıfır onunla takas ettik N82 ye alışamadım N95 ten sonra bana ekranı küçük daha karanlık geldi tuşlarıda aynı şekilde basınca gıcırtılı ve küçüktü hız olarakta çok bariz bir fark göremedim tek artısı xzenon flş dı oda zifiri karanlıkta foto çekersen tabi ayrıca ses çıkışı kesinlikle n95 den daha az çıkıyordu.birde alt sağ haparlöründen ses gelmeyince servise verdim bir günde halloldu ama bu seferde2 aded olan piksel sayısı 6 ya yükselmişti iyice soğudum telden ve sattım şimdi N95 8gb ye geçiş yapma düşüncesindeyim sizce uygunmudur sizin fikirlerinizi almak istedim saygılar
 


ressam58

ressam58

Üye
n95 8gb mükemmel bir tercih olur.Ben 2 aydır kullanıyorum MÜKEMMEL!!!!
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Telefon fiyatları düşecek en yakın zaman içinde bence bekle.
 

N73

Üye
    Konu Sahibi
samsung innov8 tele geçiş yaptım arkadaşlar mükemmel bir telefon tel alıcak olan arkdaşlarkesinlikle başka tele bakmasınlar
 
yusuf3gp

yusuf3gp

Üye
şu anda piyasadaki en iyi telefon diyebilrim.. wireless, 3g, geniş ekran, 5 megapixel kamera. görüntülü konuşma desteği. yüksek ses... e daha ne olsun bi eksik tarhana çorbası
 
mbemurat

mbemurat

Üye
bende aşırı şekilde tavsiye ederim hiç düşünme bile.n82 yapı itibarıyla çok kullanışsız geliyo bana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt