N8 Tecrübem ve iPhone

Sponsorlu Bağlantılar

pcwolf

pcwolf

Üye
wave forumuna giriyosun saçma sapan yorum yapanları görmüyosun o zaman yalan söluyosun,şimdi burda adlarını söyletme bana

Ben burdaki gördüklerimi saçma buluyorum, badaya girdim birkaç kere ama rastlamadım sizin dediğinize, gözümden kaçmış da olabilir. Zaten öyle birşey var mı diye bakmak için de girmiyorum oraya bilgi edinmek için felan giriyorum ama çoğu zaman burda takıldığım için gözüme çarpıyor yorumlarınız...
 


ozggurr

ozggurr

Üye
bambaska bişey nedir? 12 mpx kameramı ,hdmi mi ne??:ehesymbianmı??

bambaska dedigim sey Nokia N900, cep telefonu ve bilgisayar...
Neden Turkiye pazarina girmediler bilmiyorum ancak mukemmel bir cihaz, teknolojiden anlayanlar icin...

5 mpx kamera, HDMI yok onda... Meamo, symbian degil... Yerine gore, Windows, Linux, Mac Os, Android ve Meego da olabiliyor...

Degisik bir platform...
 

cemfbalex

Üye
Bence iphone un tarayıcı bakımından hızlı olmasının sebebi de flash ve java iphone da ikiside yok.Bence nokia da bunlarda kapatılsa hız artışı olur diye düşünüyorum.
 

cr55

Üye
Arkadaş kamera konusunda haklı Xperia 5 çekiyor N8 12:d:
Sen N8 ile çekilmiş foto/video gördünmüde konuşuyorsun bilmeden

arkadaş ben yıllardır nokia kullanıyorum yeni değilim symbian dedesini tanırım ilk seneler nokia iyi idi.

N8 de Nokia 'yı kurtaramıycak android diyen nokiacıları görecem bea.
Sony laf atmışsında sony kamerada lider bir firma ben mecazen n8 in 12 mpsinede güvenmiyorum diyorum yani sonynin 8mp sinden iyi değildir düşünüyorum

N8 ciler heyy size tavsiyem telinizi sunlar kıyaslayın: HTC desire Hd , HTC thunder bolt ,lg nin nvida çift çekirdekli teli ile yada ,sony ,samsung androidli herhangi bir tel ile kıyaslayın yada kıyaslamalara bakın sonra geri dönüp n8 e verdiğiniz paralara ağlayın hahahha
 
nublies

nublies

Üye
abi amma yazmışsınız resmen atışma alanı olmuş bende iphone 4 vardı cihaz bendeyken laptopu çok az açıyordum ama şimdi n8 aldım şu an laptoptan yazıyorum olay budur internete gireceksen iphone resim video çekeceksen n8 fm vericisi ekstra n8 de 3g ile konuşmada ekstra app store ise iphonda artı şarj süresi nokiada ikiside güzel cihaz ikisinide kullandım ama bebeğimin resimlerini çekmek için n8 aldım artık karar sizlerin :)) bu arada n8 kullanan birileri varsa dns ayarını nasıl yapıyor bi öm yollasın yada cevap versin lütfen
 

cr55

Üye
mrb arkadaş dediğin gibi her telin alcısı vardır elbet .
N8 de nokia kurtaramıyacaknedenlere hala küçük ekran diyer firmalara göre .hala kullanışsız symbian yetersiz program ve oyun arşivi , hala yetersiz cpu ram androidli tellerin donanımına bakın bide ,sade bir kamera 12 mp arkadaşlar ve donanım yetersizliği yzünden internette takılıyor ve kasılıyor n8 yapmayın androilli size uyan bir tel alınisteğiniz markayı en azından farkı görürsünüz anroidde tek kamera düşük 8mp oda sorun değil bence çıkar mutlaka sonucta 8 yapan 12de çıkarır .
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Yine donanım ve uygulama konusu, pes diyorum artık!
 
destroy116

destroy116

Üye
Hayırlı uğurlu olsun iyi kullanımlar
 
venusutarit

venusutarit

Üye
mrb arkadaş dediğin gibi her telin alcısı vardır elbet .
N8 de nokia kurtaramıyacaknedenlere hala küçük ekran diyer firmalara göre .hala kullanışsız symbian yetersiz program ve oyun arşivi , hala yetersiz cpu ram androidli tellerin donanımına bakın bide ,sade bir kamera 12 mp arkadaşlar ve donanım yetersizliği yzünden internette takılıyor ve kasılıyor n8 yapmayın androilli size uyan bir tel alınisteğiniz markayı en azından farkı görürsünüz anroidde tek kamera düşük 8mp oda sorun değil bence çıkar mutlaka sonucta 8 yapan 12de çıkarır .
Android li bir tel alacağımıza gider N900 alırız daha iyi olur
 

cr55

Üye


Ordan burdan okuduğunuz şeylerle boş boş konuşmayın önce iki telefonu kullanın, karşılaştırın ondan sonra kameraya laf atın.

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca N8in FLASH DESTEĞİ VAR

Ben ordan burdan duymuyorum youtubeden aratırsın androidli tel ile o yerlere köklere sığdıramadığın n8 öyle yorum yaparsın . ayrıca flash yüksek bir versiyon çıkardığında acaba nokia ben şimdide n9 çıkardım onu alında onunla yeni flash playeri mi kullanın diyecek artık nokiada buna alıştıkda he bu arada dandşk nokia x6 altı kullanıyorum bence bu telden çoçuk oyuncağı bşile olmaz verdiğim paraqya yazık olmuş bea
 
pRime.

pRime.

Üye
Ben ordan burdan duymuyorum youtubeden aratırsın androidli tel ile o yerlere köklere sığdıramadığın n8 öyle yorum yaparsın . ayrıca flash yüksek bir versiyon çıkardığında acaba nokia ben şimdide n9 çıkardım onu alında onunla yeni flash playeri mi kullanın diyecek artık nokiada buna alıştıkda he bu arada dandşk nokia x6 altı kullanıyorum bence bu telden çoçuk oyuncağı bşile olmaz verdiğim paraqya yazık olmuş bea

Youtubeden izleme, KULLAN KULLAN! Ayrıca burası S^3 destek forumu s60v5 değil. Derdin varsa oraya anlat. x6 bildiğim kadarıyla da s^3 değil!
 

erkara_64

sadece flash yok diye mi nokia yı kötülüyorsun:) adamlar 1000 tl ye daha ne versin ki sana? 2000 tl ıphone de flash yok n8 de olmasa bile 1000 tl ye neden sesimi çıkarayım ki? arthur09prime kısaca özetlemiş zaten:)

ayrıca flash olmaması nokia ve ıphone ile alakalı değil adobe nin para kazanma azmi ile ilgilidir!!!
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Nokia beğenmeyenler elindekini satıp bu forumu terkedebilir bence!
 

cr55

Üye


Youtubeden izleme, KULLAN KULLAN! Ayrıca burası S^3 destek forumu s60v5 değil. Derdin varsa oraya anlat. x6 bildiğim kadarıyla da s^3 değil!

Ben elimdeki dandik x6'dan kurtulunca bir androidli tel alıp kullanacam merak etme. youtubede bulabilirsin telefonların güç ve hızları ile canlı olarak kıyaslamalarını sen izelmesende olur ama doğruya sen gözünü kapatıp nokia diyorsunya zaten.Ayrıca ben telimin hangi işletim sistemini kullandığınıda biliyorum symbian 0s 9.4 5th buda sana kapak olsun ben bütün symbian işletim sistemlerini hangi modellerde kullandğını ve o meodellerin cpu ram gibi bilgilerinide bilirim hehehe.Symbian ^3 destek bölümündeki konu başlığı ile yorum yapıyoruz arkadaşım destek almıyoruz iyi anla.

--------------- Ekleme ---------------

sadece flash yok diye mi nokia yı kötülüyorsun:) adamlar 1000 tl ye daha ne versin ki sana? 2000 tl ıphone de flash yok n8 de olmasa bile 1000 tl ye neden sesimi çıkarayım ki? arthur09prime kısaca özetlemiş zaten:)

ayrıca flash olmaması nokia ve ıphone ile alakalı değil adobe nin para kazanma azmi ile ilgilidir!!!

Sana tek kelime ile gülüyorum 1000tl azmı laptop alınıyor o fiyata ve flashı devamlı desteklenen androidli teller var hemde daha uygun ve daha güçlü donanımla ayrıca ipohone güzel bir telefon ama kazık fiyata olduğu kesin ben androidli telleri kast ediyorum bu arada.

bilmiyeneler androidli tel markaları:Htc,samsung,sony,lg,motorola ve daha birçek marka googlenin işletim sistemi olan androidli tellerle baş edemiyecekdir buda benim düşüncem.

--------------- Ekleme ---------------

Nokia beğenmeyenler elindekini satıp bu forumu terkedebilir bence!

arkadşım nokianın bi güzel telefonu var oda n900 maemo kullanıyor ama donanımı yetersiz.
evet nokiayı beyenmiyorum elimdeki dandik nokia x6 dan kurtulup cebime göre androidli bir telefon alıp uygulamaların 3d oyunların gerçek internetin keyfini çıkaracam .

Formu terk etmeye gelince orda dur bakalım sen kimseye gitsin diye bi yorum yapamazsın kaldıki bu forum
sadece Nokia formu değil bunu iyi anla.

--------------- Ekleme ---------------

tek kelime helalin var arkadaşım....

destek verdiğin arkadaşa yazdıklarım senin içinde geçerli hehe
 
mustafa

mustafa

Üye
Nokia beğenmeyenler elindekini satıp bu forumu terkedebilir bence!

çok konuşuyorsun arkadaşım biliyor musun? konuşma tarzın her an kavga çıkarmak ister tarzda. kimin ne yapacağına bırak herkes kendi karar versin. yok satın çıkın gidin defolun. böyle şeylere gerek yok. elinde 5800 var profilinden anladığım kadarıyla n8 kullananlardan çok yorumun var burda
 

erkara_64

Allah bol bol gülmeler nasip etsin kardeş o zaman ne diim....benim için önemli olan cihazın arkasında durabilmektir...adamlar resmen cihazlarımız güncellenmiyor diye ağıt yakıyorlar ve sen bana samsung bilmem ne övüyorsun...önce bu firmalar cihazlarının arkasında duracak arkadaş...neden sürekli google güncellemeleri geliyor ama firmalar güncellemiyor çünkü bir sonraki çıkacak telefonu bilmem ne sürümü diye çıkarıyorlar...acaba neden hiç düşündün mü? LG gibi bir firma bile bunu itiraf ettiiği halde...
 


Üst Alt