Youtubeden izleme, KULLAN KULLAN! Ayrıca burası S^3 destek forumu s60v5 değil. Derdin varsa oraya anlat. x6 bildiğim kadarıyla da s^3 değil!
Ben elimdeki dandik x6'dan kurtulunca bir androidli tel alıp kullanacam merak etme. youtubede bulabilirsin telefonların güç ve hızları ile canlı olarak kıyaslamalarını sen izelmesende olur ama doğruya sen gözünü kapatıp nokia diyorsunya zaten.Ayrıca ben telimin hangi işletim sistemini kullandığınıda biliyorum symbian 0s 9.4 5th buda sana kapak olsun ben bütün symbian işletim sistemlerini hangi modellerde kullandğını ve o meodellerin cpu ram gibi bilgilerinide bilirim hehehe.Symbian ^3 destek bölümündeki konu başlığı ile yorum yapıyoruz arkadaşım destek almıyoruz iyi anla.
--------------- Ekleme ---------------
sadece flash yok diye mi nokia yı kötülüyorsun

adamlar 1000 tl ye daha ne versin ki sana? 2000 tl ıphone de flash yok n8 de olmasa bile 1000 tl ye neden sesimi çıkarayım ki?
arthur09prime kısaca özetlemiş zaten
ayrıca flash olmaması nokia ve ıphone ile alakalı değil adobe nin para kazanma azmi ile ilgilidir!!!
Sana tek kelime ile gülüyorum 1000tl azmı laptop alınıyor o fiyata ve flashı devamlı desteklenen androidli teller var hemde daha uygun ve daha güçlü donanımla ayrıca ipohone güzel bir telefon ama kazık fiyata olduğu kesin ben androidli telleri kast ediyorum bu arada.
bilmiyeneler androidli tel markaları:Htc,samsung,sony,lg,motorola ve daha birçek marka googlenin işletim sistemi olan androidli tellerle baş edemiyecekdir buda benim düşüncem.
--------------- Ekleme ---------------
Nokia beğenmeyenler elindekini satıp bu forumu terkedebilir bence!
arkadşım nokianın bi güzel telefonu var oda n900 maemo kullanıyor ama donanımı yetersiz.
evet nokiayı beyenmiyorum elimdeki dandik nokia x6 dan kurtulup cebime göre androidli bir telefon alıp uygulamaların 3d oyunların gerçek internetin keyfini çıkaracam .
Formu terk etmeye gelince orda dur bakalım sen kimseye gitsin diye bi yorum yapamazsın kaldıki bu forum
sadece Nokia formu değil bunu iyi anla.
--------------- Ekleme ---------------
tek kelime helalin var arkadaşım....
destek verdiğin arkadaşa yazdıklarım senin içinde geçerli hehe