mavrick
Üye
gerçekten n8 çok süper bi cihaz bi çok arkadaşım gördü telefonu ve ellerine ilk aldıklarında vay bee, süper bişey, on numara gibi kelimelerle karşılaştım daha sonra yorumlar gelmeye başladı yok iphone daha iyi yok wave daha iyi falanda filan bu şekil söylemelerinin nedeni bence kıskançlık çünkü adamlara soruyorum bana onların bundan farklı özelliğini söyle iyi olan deil farklı özellik istiyorum sadece ve geneldeki cevap onun dokunmatiği güzel başka birşey yok bilemiyorum dokunmasını mı bilmiyorlar artık ama bu tür sahte yorumlar yerine gerçekleri söylemelerini isterim yani Allah olmayanlara da nasip etsin bize de bunu söylemek düşer...![]()
hdmi veya usb on the go bunlar farkliozellikler fakat bunlar sadece n8 de yok motorola dada var baska markada da var farkarayan zaten gider baska telde alir dostum dmek istedigim doymak bilmeyen insanımızın daha iyisini aradığı....






