N8 Tecrübem ve iPhone

Sponsorlu Bağlantılar

mavrick

mavrick

Üye
gerçekten n8 çok süper bi cihaz bi çok arkadaşım gördü telefonu ve ellerine ilk aldıklarında vay bee, süper bişey, on numara gibi kelimelerle karşılaştım daha sonra yorumlar gelmeye başladı yok iphone daha iyi yok wave daha iyi falanda filan bu şekil söylemelerinin nedeni bence kıskançlık çünkü adamlara soruyorum bana onların bundan farklı özelliğini söyle iyi olan deil farklı özellik istiyorum sadece ve geneldeki cevap onun dokunmatiği güzel başka birşey yok bilemiyorum dokunmasını mı bilmiyorlar artık ama bu tür sahte yorumlar yerine gerçekleri söylemelerini isterim yani Allah olmayanlara da nasip etsin bize de bunu söylemek düşer... :)


hdmi veya usb on the go bunlar farkliozellikler fakat bunlar sadece n8 de yok motorola dada var baska markada da var farkarayan zaten gider baska telde alir dostum dmek istedigim doymak bilmeyen insanımızın daha iyisini aradığı....
 


erollcelik

erollcelik

Üye
bende n8 imiyeni aldım ve harika bir cihaz.tek sorun tema animasyonları açıldığı zaman a
dobe v
 

OLcaytugN8

Üye
ya hakkaten bende çok kızıyodum kamerasına gece çekimleri puslu gibiydi o kameranın arkasındaki koruyucu filmi yazını görünce çıkardım. şimdi maşallah cam gibi oldu :)
 

@iffen

Üye
Eğer menüzenginliği isteyen varsa SPB mobile shell kullanabilir. Ben kullanıyorum gayette memnunum. Ayrıca i phone 4 le karşılaştırmaya gerek yok HDMI ve 12 mp kamerasıyla geride bırakıyo i phoneyi.
 
ozggurr

ozggurr

Üye
ya hakkaten bende çok kızıyodum kamerasına gece çekimleri puslu gibiydi o kameranın arkasındaki koruyucu filmi yazını görünce çıkardım. şimdi maşallah cam gibi oldu :)

Yani koruyucu film varken bile gunduz cekimlerinden memnundum diyorsun.. Bir de bu telefonu begenmeyenler var, daha ne denir...
 

OLcaytugN8

Üye
Yani koruyucu film varken bile gunduz cekimlerinden memnundum diyorsun.. Bir de bu telefonu begenmeyenler var, daha ne denir...

evet gündüz çekimleri harikaydı filmle bile ama bu filmi çıkarınca özellikle gece çekimlerinin kalitesinde acayip bir artış oldu özellik o puslu görünüm çok canımı sıkıyordu. şimdi o sorunuda hallettik :)
 

feyloz

Üye
derdini anlatmayı bilmediğin ortada :aha:
 

casper18

Üye


Iphone 4 - N8

Video çekimleri
 
ali.oren

ali.oren

Üye
arkadaşlar iphone bu işin babası. Kim ne derse desin.
Ben nokia kullaniyorum ama 1 gunlugune iphone4 kullandim
arka arkaya 3 tane web sayfasi actim inanilmaz
boyle bi hiz boyle bi netlik olamaz dedim

uygulama dersen ne istersen yukle
n8 kullanmadigim icin ona bi yorumum yok
ama nokia v5 cihazlari berbat
su an kullandigim 5230 ve budan onceki 5800, ikiside cok kotu

neden mi;

1. uc tane web sayfasi actinmi tel basliyor dusunmeye
acaba calissammi calismasammi diye
2. ekrani cok cizildigi icin ayda bir stiker degistiriyorsun
3. dokumatik cok kotu (samsung un dokunmatigi bile daha iyi)
4. eger internete cok giriyorsaniz gunde 2 kere sarj etmelisiniz
5. 128 mb ram hic olmadi. en bos hali 50 - 60mb
6. ekranin sol alt çeyregi 1 ay icide bozuluyor. kalibre etsende dokundugun yeri
anlamiyor. 5230 & 5800 her ikisinde de ayni
7. flash destegi cok zayif

ve bunun gibi bircok kotu ozelligi var.
halâ niye bu tali kullaniyosun diyorsaniz; ekonomik durum:ehe


iyi forumlar...
 
ozggurr

ozggurr

Üye
arkadaşlar iphone bu işin babası. Kim ne derse desin..
..........

Misal diyorum,
Nokia N8 ve Iphone 4 iki tane telefon var birini kendine sececeksin digeri ali.oren'in olacak diye bir durum olsa, Nokia N8'i kendime secerim Iphone 4'u ali.oren'e birakirim...

Nokia N8 kullaniyorum ve cok iyi diyorum... Iphone 4 kullananlara lafim yok tabii, cok harika telefon o da, ama bence N8 basaka birsey... Ha bambaska birsey arayanlar N900'e bakabilirler... O da ayri bir dunya...
 
nidforspid

nidforspid

Üye
Misal diyorum,
Nokia N8 ve Iphone 4 iki tane telefon var birini kendine sececeksin digeri ali.oren'in olacak diye bir durum olsa, Nokia N8'i kendime secerim Iphone 4'u ali.oren'e birakirim...

Nokia N8 kullaniyorum ve cok iyi diyorum... Iphone 4 kullananlara lafim yok tabii, cok harika telefon o da, ama bence N8 basaka birsey... Ha bambaska birsey arayanlar N900'e bakabilirler... O da ayri bir dunya...

bambaska bişey nedir? 12 mpx kameramı ,hdmi mi ne??:ehesymbianmı??
 
pcwolf

pcwolf

Üye
bambaska bişey nedir? 12 mpx kameramı ,hdmi mi ne??:ehesymbianmı??
Herkes biliyor ki wave kullanan kişi illa n8 kullanana böyle taş atıp duruyo. N8 kullanıp da badaya girip böyle saçma sapan yorumlar yapanı bilmiyorum...

Bence sen telefonunla övünmenle kal, bakşa kişilere ve onların kullandıklarına *** atıp durma...
 
pRime.

pRime.

Üye
bambaska bişey nedir? 12 mpx kameramı ,hdmi mi ne??:ehesymbianmı??

Cevap vermeye gerek yok bence söylese ne yazar söylemese ne yazar.

--------------- Ekleme ---------------

herkes biliyor ki wave kullanan kişi illa n8 kullanana böyle taş atıp duruyo. N8 kullanıp da badaya girip böyle saçma sapan yorumlar yapanı bilmiyorum...

Bence sen telefonunla övünmenle kal, bakşa kişilere ve onların kullandıklarına *** atıp durma...

bence de!
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Artı ve eksisi,
-Nokia ilk önce pil ömrünü yükseltsinde ondan sonra övün.

-İphonenin parçası ve aksesuarı bol şu anda hangi telefoncuya gitseniz silikon koruyucuyu 5tlye
alırsınız.N8 30tlden aşağı değil oda silikon neden böyle diyorum fazla istek olmuyor diyo.

-İphone Parçasını soruyorsunuz adam size hemen çıkartıyor.

-N8Uygulamalar desen ovi 2 sayfada bitiyor.

-İphonenin sayfalarca uygulaması var yetmezse jb yap bedava kullan.

-N8in 12mp kamerası var ama f oranı yükse siyahı ve kırmızıyı çok karıştırır renkler cartlak olur.

-İphonenin 5mp kamerası var ama f oranı n8den düşük olunca daha iyi çeker.

-Dediğim gibi iphone 3g var bende ama ona ragmen çok süre mesajlaşırım,müzik dinlerim uzun süre,arada bide int.girerim batarya 2 gün gider ona ragmen.

-Nokia marka çok telefon kullandım ama hiç birisi 2.günü çıkarmadı,Zaten %60 bataryadan yarım saat sonra %30'a düşen bir tek nokiayı gördüm.

O yüzdenboşuna övmeyin.(NOKTA)
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Artı ve eksisi,
-Nokia ilk önce pil ömrünü yükseltsinde ondan sonra övün.

-İphonenin parçası ve aksesuarı bol şu anda hangi telefoncuya gitseniz silikon koruyucuyu 5tlye
alırsınız.N8 30tlden aşağı değil oda silikon neden böyle diyorum fazla istek olmuyor diyo.

-İphone Parçasını soruyorsunuz adam size hemen çıkartıyor.

-N8Uygulamalar desen ovi 2 sayfada bitiyor.

-İphonenin sayfalarca uygulaması var yetmezse jb yap bedava kullan.

-N8in 12mp kamerası var ama f oranı yükse siyahı ve kırmızıyı çok karıştırır renkler cartlak olur.

-İphonenin 5mp kamerası var ama f oranı n8den düşük olunca daha iyi çeker.

-Dediğim gibi iphone 3g var bende ama ona ragmen çok süre mesajlaşırım,müzik dinlerim uzun süre,arada bide int.girerim batarya 2 gün gider ona ragmen.

-Nokia marka çok telefon kullandım ama hiç birisi 2.günü çıkarmadı,Zaten %60 bataryadan yarım saat sonra %30'a düşen bir tek nokiayı gördüm.

O yüzdenboşuna övmeyin.(NOKTA)

-N8de çizilmez kasa ve ekran var o yüzden kılıf üretilmiyo olabilir.
-Pil ömrü de kullanıcıdan kullanıcıya değişiyor benim kuzende 3gs var adam şarjdan alıyo başka yere gidiyo, gittiği yerde yine şarja takıyo ne iş? Günde kaç kere şarj ediyor sayamadım da...
N8de de 3 5 günü gören var burda gördüm.
-Kamerasını birçok foto makinasından iyi görenler(uzman kişilerdi sanırım) varken sizin dediğiniz *** atmaktan öte değil.
-Ovi konusunda da nedense appleın çıkış tarihiyle symbian^3ün çıkış tarihini bir tutup ona da atmışsınız atacağınızı.
-Telefon çıkalı daha ne kadar oldu da aksesuar bolluğu aradınız hem sorabilir miyim? Bildiğim kadarıyla iphone 4 hariçleri bir kalıptan çıkıp üretilmiş gibi piyasaya sürülmüş, eee o zaman niye senelerdir piyasada olan telefon için aksesuar hemen çıkarılıp koyulmasın??
-Sizin iphone n8le gece foto çekimi yapsın merak ediyorom hezimetleri kaça katlanacak?
-Fiyat faktörü hiç de hesaba katılmamış zaten.
-JB yaptıktan sonra acaba o telefonu siz pc dışında ya da donanım kısıtlamalarını kaldıran program olmadan kullanabiliyo musunuz?

Nokta!
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Artı ve eksisi,
-Nokia ilk önce pil ömrünü yükseltsinde ondan sonra övün.

-İphonenin parçası ve aksesuarı bol şu anda hangi telefoncuya gitseniz silikon koruyucuyu 5tlye
alırsınız.N8 30tlden aşağı değil oda silikon neden böyle diyorum fazla istek olmuyor diyo.

-İphone Parçasını soruyorsunuz adam size hemen çıkartıyor.

-N8Uygulamalar desen ovi 2 sayfada bitiyor.

-İphonenin sayfalarca uygulaması var yetmezse jb yap bedava kullan.

-N8in 12mp kamerası var ama f oranı yükse siyahı ve kırmızıyı çok karıştırır renkler cartlak olur.

-İphonenin 5mp kamerası var ama f oranı n8den düşük olunca daha iyi çeker.

-Dediğim gibi iphone 3g var bende ama ona ragmen çok süre mesajlaşırım,müzik dinlerim uzun süre,arada bide int.girerim batarya 2 gün gider ona ragmen.

-Nokia marka çok telefon kullandım ama hiç birisi 2.günü çıkarmadı,Zaten %60 bataryadan yarım saat sonra %30'a düşen bir tek nokiayı gördüm.

O yüzdenboşuna övmeyin.(NOKTA)

bence bilmeden yorum yapıyorsun kullanmamışsın iki güne bittiğini sanıyorsun n8 in pili rahat 3 gün çıkarıyor tüm gün oyun oynasan bile 2 gün gidiyor n96 sandın galiba sen bunu , iphone iyimi çekiyor n8 den hahahahahahahah:kop::kop::kop::kop::kop: ve evet iphone unun birsürü plastik antenin çekmesini sağlayan 60 liralık koruyucuları var çok haklısın :naughty:
 
maxirabit

maxirabit

Üye
bence bilmeden yorum yapıyorsun kullanmamışsın iki güne bittiğini sanıyorsun n8 in pili rahat 3 gün çıkarıyor tüm gün oyun oynasan bile 2 gün gidiyor n96 sandın galiba sen bunu , iphone iyimi çekiyor n8 den hahahahahahahah:kop::kop::kop::kop::kop: ve evet iphone unun birsürü plastik antenin çekmesini sağlayan 60 liralık koruyucuları var çok haklısın :naughty:

Nokiada her dakika servis yok demesine alışmışsın sen heralde.
Bu zamana kadar bir kez bile çekmeden problem yaşamadım.
N96 tirident mi oluyor?nokianın genel pil durumundan bahsedioz tabi sen başka birşyerle karşılaştırosan o ayrı.
Sen benimi takip edion:ah
paran çoksa sen 100tl yede alırsın oda senin aklındır.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Sen benimi takip edion:ah
paran çoksa sen 100tl yede alırsın oda senin aklındır.

valla ben koymuyorum bu fiyatları iphonecuları -yazdıklarınıza dikkat edin- yerine koyanlara soracaksın ben iphone a okadar para vermeyeceğim için kabına kuruş bile saymam telefonu çizilen düşünsün benimki aliminyum çizilmez kaplama artı gorilla çizilmez ekran :naughty::naughty: seni ne takip edicem forumu okuyup cevap yazıyorum yalan yanlış şeylere :naughty::naughty:

--------------- Ekleme ---------------

n8 ve önceki tüm nokialarım canavar gibi çekiyordu valla şu dediğin hatayı bir on sene önce almıştım sen hatırladığına göre bu mesajı demekki yakınlarda yaşadın çekmeme olayını :D
 
nidforspid

nidforspid

Üye
Herkes biliyor ki wave kullanan kişi illa n8 kullanana böyle taş atıp duruyo. N8 kullanıp da badaya girip böyle saçma sapan yorumlar yapanı bilmiyorum...

Bence sen telefonunla övünmenle kal, bakşa kişilere ve onların kullandıklarına *** atıp durma...

wave forumuna giriyosun saçma sapan yorum yapanları görmüyosun o zaman yalan söluyosun,şimdi burda adlarını söyletme bana
 
marsoy

marsoy

Üye
arkadaşlar n8 kullanıcısıyım ama şimdi iphone4 ede çamur atmak olmaz her tlfonun kendine özgü bir güzelliği vardır ikiside aynı olcaksa zaten anlamı yok ama beni düşündüren bişey var iphone4te internet hızından başka iphone3ten bir özelliği olmayan tlfon neden nokia n8den çok fazla pahallı n8de net zayıflığı var sadece geri kalan herşey çok güzel bana göre tabi
 


Üst Alt