N8 samsung gs2 yi resmen ezdi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alparslan46

Üye
    Konu Sahibi
N8 samsung gs2 yi resmen ezdi
evet arkadaşlar.dün abim bize gelmişti gs2 kullanıyor şarjım bitti dedi ama şarj aleti yok yanında.ben hemen dedimki ver bakalım telefonu dedim ve benim n8 e otg gs2 ye pc data kablosunu taktım ve telin ikisini bu şekilde birbirine bağlayınca n8 gs2 şarj etmeye başladı.tabii bizde epey karizma yaptık n8 imle beraber
 


Kedi Yavrusu

Üye
iyi de güzel kardeşim senin o usb otg dediğin özellik sgs2'de de var. n8'in aynısını o da yapıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rich4arD
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
aynı durum s2 için de geçerli. Senin şarz bitince aynı şeyi yap.

Hem s2 daha hızlı şarz eder:D
 

alparslan46

Üye
    Konu Sahibi
ama ben s2 de otg girişi filan görmedim.yani kutudan kabloda çıkmıyor.olsa kablo çıkardı
 

Kedi Yavrusu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Quaresma53
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Quaresma53

dinopis01

Üye
kablo çıkmasına gerek yok. c7'de kablo çıkıyor mu hayır. Ama sen c7'de OTG yok diyemezsin:oke:
s2 usbden şarj olur fakat şarj eder mi denemek lazım.Usbden şarj edebilmesi için usb aygıt bağlanma özelliği olmalı.Mesela n8 e usb flashdisk veya usb maus bağlanabiliyor.Telefon bağlanan aletlere güç sağlıyor bundan dolayı şarj etme özelliği var.S2 de zaten vardır deme çünkü usb çevirici aparat kutusunda yok deneyip görmek lazım.
 

Kedi Yavrusu

Üye
s2 usbden şarj olur fakat şarj eder mi denemek lazım.Usbden şarj edebilmesi için usb aygıt bağlanma özelliği olmalı.Mesela n8 e usb flashdisk veya usb maus bağlanabiliyor.Telefon bağlanan aletlere güç sağlıyor bundan dolayı şarj etme özelliği var.S2 de zaten vardır deme çünkü usb çevirici aparat kutusunda yok deneyip görmek lazım.
harddisk bağlamışlardı s2'ye. O özellik var.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
s2 usbden şarj olur fakat şarj eder mi denemek lazım.Usbden şarj edebilmesi için usb aygıt bağlanma özelliği olmalı.Mesela n8 e usb flashdisk veya usb maus bağlanabiliyor.Telefon bağlanan aletlere güç sağlıyor bundan dolayı şarj etme özelliği var.S2 de zaten vardır deme çünkü usb çevirici aparat kutusunda yok deneyip görmek lazım.
www.youtube.com/watch?desktop_uri=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DgiJXF5pIITc&v=giJXF5pIITc&gl=US
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
akil fikir versin konuyu acana laf yok
 

OğuzcanAbi

Üye
:d :d
 

gnc01

Üye
n8 gs2 yi ezdiyse yenı bir özellikmi geldi n8e? ne oldu sonuc ne yanı? fiyatimı arttı n8 ın?
 
franzliszt

franzliszt

Üye
helal olsun baya ezmiş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
galaxy s2 nin şarjı kndne yetmiyo nerden biliyosunuz daha hızlı şarj etcegini
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
sonuçta otg var.
 
PriZm

PriZm

Üye
N8 Galaxy 2 yi ezemez böyle konu açana gülerim:zuhaha:

Sadece otg ile şarj etmesiyle n8 galaxy 2 yi eziyorsa ......:ehe
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla sandım ki konu fotoğraf karşılaştırması filan ya arkadaşlar yapmayın bilmiyorsanız cihazın özelliklerini
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt