bende düzgün çalışıyor ve gayet şık duruyo
Arkadaşlar birşey diyecem Ya benimkinde bir sorun yok şimdi konuyu okuyunca ilk defa denedim 1 dakika bekledim gayet çalışıyor ve şık duruyor.. Sizin telefonla ilgili sanırım..
hemserim sakin ol yahadi canım herkesinki aynıda sende nasıl duruyo tamam cevap yazıyoruz ama sallamayada gerek yok yani

bubble lock yuklu olan arkadaslar kaldirsin benim cozumum oyle olduBende de var aynı sorun. Sanki 32 bir renkten 4 bit renge düşmüş gibi hal alıyor 3 sn sonra..
bubble lock yuklu olan arkadaslar kaldirsin benim cozumum oyle oldu
