n8 mesaj göstermiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ozi44

Üye
    Konu Sahibi
n8 mesaj göstermiyor
arkadaslar kısa bır sure oncesıne kadar bı problem yokken bıkaç gündür mesaj geldiğinde vaya cevapsız çağrı olduğunda direk olarak ekranın üst köşesinde küçük simge olarak gösteriyor 1 yeni mesaj yada cevapsız cagrı yazmıyor nereden yapıldığını bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.
 

Telefonu kapatıp açarak yeniden denediniz mi acaba ?
 

ozi44

Üye
    Konu Sahibi
evet denedım hatta uzun surelı kapama tusuna basarak kapattım ama nedenını anlamadıgım sekılde kucuk mesaj yada cagrı ıkonu olarak uste atıyor
 
ev ekranına bildirimleri eklediğiniz için üst sağ köşede zarf işareti olur ama bildirim wigdetini kaldırısan uyarı verir 1 yeni mesaj felan diye
 

iatis

Üye
evet denedım hatta uzun surelı kapama tusuna basarak kapattım ama nedenını anlamadıgım sekılde kucuk mesaj yada cagrı ıkonu olarak uste atıyor
benim telefonumdada aynı sorun oldu.Ben de ayhnı sorunu yaşıyorum.
 

ozi44

Üye
    Konu Sahibi
bısey daha sorıyım bu arada mesaj yazarken yazmak ıcın dokunun yazan kısma bı kerede almıyor bazen 4 5 kere dokunmam gerekıyor sızdede olemı yoksa benım telefona ozel mı ?
 

uMTOku

Üye
Öle ama biraz beklersen tek seferde olur
 

Rich4arD

Üye
bısey daha sorıyım bu arada mesaj yazarken yazmak ıcın dokunun yazan kısma bı kerede almıyor bazen 4 5 kere dokunmam gerekıyor sızdede olemı yoksa benım telefona ozel mı ?
Bununda olmaması gerek . Bende böyle bir sorun yok .
 

ozi44

Üye
    Konu Sahibi
evet bazen cok hassas bazen zor alıyor program flanda acık degıl o sırada durup duruken kasıyor.
 

firtcan

Üye
arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var nokia n8 CİHAZIMA MESAj GELDĞİNDE sağ ÜSTEKİ MESAJ İŞARET VE MESAJ SESİ CIKMIYOR DİREK IŞIK YANIP SÖNMEYE BAŞLIYOR nasıl düzeltebilirim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...