kcr
Üye
Konuyu hortlatmış oluyorum ama. sene 2013 oldu ve ben n8 almayı düşünüyorum, bu konuda ne diyorsunuz? Şu an Türkcell T11 kullanıyorum android iyi hoş ama yavaş cihaz ayrıca telefondan beklentim facebook twitter bide whatsapp kullanıyorum whatsapp olsa da olur olmasa da, oyun gibi beklentiler içerisinde değilim milyonda bir oyun oynayacak olurum oda toplasan 10 dk sürmez .)
Mesaj yazıp kamerasıyla videodur fotoğraftır çekmeye yarayacak bide internette rahat edebileceğim bişey olması açısından n8 cazip geldi sizce ne yapmalıyım?
Dediklerinin hepsi tamam; N8'i kullanan biri olarak senin tercihlerin doğrultusunda tavsiye ederim. Ancak internette rahat etmekle neyi kastediyorsun?

Teşekkür ederim yardımlarınız için.