N8 Kullananlar Acil Akıl Versinler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kcr

Üye
Konuyu hortlatmış oluyorum ama. sene 2013 oldu ve ben n8 almayı düşünüyorum, bu konuda ne diyorsunuz? Şu an Türkcell T11 kullanıyorum android iyi hoş ama yavaş cihaz ayrıca telefondan beklentim facebook twitter bide whatsapp kullanıyorum whatsapp olsa da olur olmasa da, oyun gibi beklentiler içerisinde değilim milyonda bir oyun oynayacak olurum oda toplasan 10 dk sürmez .)
Mesaj yazıp kamerasıyla videodur fotoğraftır çekmeye yarayacak bide internette rahat edebileceğim bişey olması açısından n8 cazip geldi sizce ne yapmalıyım?

Dediklerinin hepsi tamam; N8'i kullanan biri olarak senin tercihlerin doğrultusunda tavsiye ederim. Ancak internette rahat etmekle neyi kastediyorsun?
 


krallar1903

Üye
701 daha iyimişya bi gidin işinize n8 in kamarasi yetter ona arkadasım telefon alcaksan 1000 lıraya fılan 200 fılandaha bul s3 al derım
 
TnisayG

TnisayG

Üye
Dediklerinin hepsi tamam; N8'i kullanan biri olarak senin tercihlerin doğrultusunda tavsiye ederim. Ancak internette rahat etmekle neyi kastediyorsun?

Kastım şudur, T11 de gezinirken internette telefon donuyor bazen home tuşuyla çıkış yapmak zorunda kalıyorum ki en sinir olduğum mevzudur bu.
ikinci el temiz bir n8 buldum açıkcası öyle almayı düşündüm, artık bıktım yavaş telefonla gün geçirmekten.
 

kcr

Üye
Kastım şudur, T11 de gezinirken internette telefon donuyor bazen home tuşuyla çıkış yapmak zorunda kalıyorum ki en sinir olduğum mevzudur bu.
ikinci el temiz bir n8 buldum açıkcası öyle almayı düşündüm, artık bıktım yavaş telefonla gün geçirmekten.

N8'in tarayıcısının flash desteğinin kısıtlı olduğunu dolayısıyla internetteki her flash videoyu açamadığını da hatırlatayım. Tarayıcı arada bir de olsa çökme yapabiliyor ama çok da sorun olmuyor. Karar senindir tabii ki; kafana yattıysa al. Oyun merakım olmadığındandır belki de bilemiyorum ama şahsen aldığıma pişman olmadım. Alacaksan refresh kullanma. Onun tarayıcısı sorunlu. Belle çok daha kararlı onun yanında.
 
emre.koc

emre.koc

Üye
aynen suan ki tarayıcısı kötü :(
 
TnisayG

TnisayG

Üye
N8'in tarayıcısının flash desteğinin kısıtlı olduğunu dolayısıyla internetteki her flash videoyu açamadığını da hatırlatayım. Tarayıcı arada bir de olsa çökme yapabiliyor ama çok da sorun olmuyor. Karar senindir tabii ki; kafana yattıysa al. Oyun merakım olmadığındandır belki de bilemiyorum ama şahsen aldığıma pişman olmadım. Alacaksan refresh kullanma. Onun tarayıcısı sorunlu. Belle çok daha kararlı onun yanında.

Aldım şu an kargoda bir kaç güne elimde olur sanırsam, zaten video izleyecek hızda internetim hiç olmayacak problem değil o yüzden :) Teşekkür ederim yardımlarınız için.
 

kcr

Üye
Aldım şu an kargoda bir kaç güne elimde olur sanırsam, zaten video izleyecek hızda internetim hiç olmayacak problem değil o yüzden :) Teşekkür ederim yardımlarınız için.

Rica ederim. Güle güle kullan...
 
emre.koc

emre.koc

Üye
hayırlı olsun :)
 
TnisayG

TnisayG

Üye
Teşekkürler arkadaşlar, kullanıyorum problem yok şu anda, lakin facebook ve twitter uygulaması androidi aratıyor androiddeki uygulamalar daha seri şekilde işliyordu symbian a göre
 
kralberk13

kralberk13

Üye
bende nokia n8 kullanıyorum 3 sene oldu alalı 1 aralar ilk çıktında çok sorunmu ne varmış ben aldım hiç 1 problem sorun yaşamadım evet doru biraz ovi mağazası kötü fakat 1 sürü site var ordan iztedinizi indire bilirsin onun haricinde herşeyi gayet güzel bide tavsiyem opera mini kurun o çok seri giriyo nete hayırlı olsun :) bundan önceki telefonum nokia 6630 du 6-7 yıl gitti :)
 

kcr

Üye
N8 cihaz olarak da işletim sistemi olarak da ayakları yere sağlam basan bir tercih. Ne diyelim, kullanana hayırlı olsun...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt