Nokıa da çalışan ve teknisyen olarak sölyorum ki;Belle yazılımından sonra kesinlikle N8 alınır.Şu an mekanik hiç bir problemi bulunmaması gibi yazılımsal da hiç bir sıkkıntısı yok cihazın.Uzun vadede bir cihaz arıyorsan al kardeşim
arkadaslar ALLAH rizasi icin bilen yardim etsin (.chm) uzantili dosyalari n8 de acabilecegim program ariyorum ,dün saatlerce baktim bulamadim , benim icin önemli , parali da alabilirim ,
simdiden tesekkür ederim
Hepsini okudu kardeş sorun çıkarmadı hiç.Peki n8e flash disk takıpta denedinizmi ve sonuç olumlu olduysa her flash diski okuyormu
ya bide n8de çok donma sorunu oluyor diyolar kullananlar belle güncellemesini alıncada yine aynı sorun oluyormu peki
N8 iyidir![]()
yahu kardeşim o kadar cevap verilmiş tavsiye edilmiş hala soru soruyorsun al gitsin memnun kalacaksın
telefoncuyada bu kadar soru sordunsa alma demiştir
