N8 Kullananlar Acil Akıl Versinler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

necmimavisgs

Üye
Nokıa da çalışan ve teknisyen olarak sölyorum ki;Belle yazılımından sonra kesinlikle N8 alınır.Şu an mekanik hiç bir problemi bulunmaması gibi yazılımsal da hiç bir sıkkıntısı yok cihazın.Uzun vadede bir cihaz arıyorsan al kardeşim
 


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
Peki şarj olarak kaç gün gidiyor ve istediklerimi yapabilmem mümkünmü
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Nokıa da çalışan ve teknisyen olarak sölyorum ki;Belle yazılımından sonra kesinlikle N8 alınır.Şu an mekanik hiç bir problemi bulunmaması gibi yazılımsal da hiç bir sıkkıntısı yok cihazın.Uzun vadede bir cihaz arıyorsan al kardeşim

Emin ol XX firmasında çalışmış olsaydınız kesinlikle o firmanın ürünlerini tavsiye ederdiniz. Ben şahsen sırf kamerasına aldanıp aldım. Şu anda üzerine para dahi verecekler gidip N8 ve donanımı N8'e yakın bir ürün almam. Haa Nokia daha güçlü bir alet çıkartır üzerine Android işletim sistemini yüklerse ilk alanlardan biri de ben olurum..
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
android ve nokia
 

alpselcuk

Üye
arkadaslar ALLAH rizasi icin bilen yardim etsin (.chm) uzantili dosyalari n8 de acabilecegim program ariyorum ,dün saatlerce baktim bulamadim , benim icin önemli , parali da alabilirim ,

simdiden tesekkür ederim
 
_ardaa

_ardaa

Üye
arkadaslar ALLAH rizasi icin bilen yardim etsin (.chm) uzantili dosyalari n8 de acabilecegim program ariyorum ,dün saatlerce baktim bulamadim , benim icin önemli , parali da alabilirim ,

simdiden tesekkür ederim



bu adresten online pdf dosyasına çevir elindeki chm dosyalarını, aslında telefonun kendi tarayıcısının da açması lazım chm html yardım dosyasıdır ama eskide kaldığı için nokia desteklemiyor olabilir.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
Peki n8'in fiyatı dusermi artık bu saatten sonra sizce
 
candost38tr

candost38tr

Üye
bır telefoncu sunu al bunu alma dıyecegını zannetmıyorum hangı telefondan ne kadar kazanacagına bakar .n8 kullanmaktayım hıcbır olumsuz yanını gormedım ne resetleme ne kapanma 4+4 alacaksan tavsıyemdır
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
Peki n8e flash disk takıpta denedinizmi ve sonuç olumlu olduysa her flash diski okuyormu
 

ggokhan008

Üye
2 aya yakındır kullanıyorum hiçbir sıkıntısı yok gerekli uygulamalar da forum da mevcut zaten çok sıkıntı çekmezsin bende sıfır aldım 1070 tl ye video kamera alacaktım n8 aldım çok memnunum
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
ya bide n8de çok donma sorunu oluyor diyolar kullananlar belle güncellemesini alıncada yine aynı sorun oluyormu peki
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Ben senin yerinde olsam istediklerime bakardım kimin ne söylediği önemli değil oyun ve uygulama önemli değilse stabil bi sistem ama oyun ve uygulama arıyosan androidli bir telefon al :oke:
 
.Murat.

.Murat.

Üye
ya bide n8de çok donma sorunu oluyor diyolar kullananlar belle güncellemesini alıncada yine aynı sorun oluyormu peki

yahu kardeşim o kadar cevap verilmiş tavsiye edilmiş hala soru soruyorsun al gitsin memnun kalacaksın
telefoncuyada bu kadar soru sordunsa alma demiştir
 
kuduruklaz

kuduruklaz

Üye
N8 iyidir :)
 

kcr

Üye
yahu kardeşim o kadar cevap verilmiş tavsiye edilmiş hala soru soruyorsun al gitsin memnun kalacaksın
telefoncuyada bu kadar soru sordunsa alma demiştir

Arkadaş da benim gibi ince eleyip sık dokuyanlardan. Ben N8'i almak için iki sene bekledim; Daha piyasaya çıkmadan aldığım güne kadar hakkında ne söylenmişse okudum, dinledim, araştırdım ve tabii ki fiyatının da düşmesini bekledim; sonunda aldım. Memnun muyum? Son güncellemelerle birlikte cihaz benim için mükemmel bir halde. İlk çıktığında alanlar bütün o sorunları yaşadılar. Şimdi çok nadir cihazın tekleyip donup kilitlenmesi. Foto video harika. Usb bellek klavye mouse, hdmi (ayrıca kulaklık çıkışından da tv'ye bağlanıyormuş onu da yeni öğrendim), navigasyon, diğer uygulamalar vs. ihtiyacımı fazlasıyla görüyor ve hepsi de şahane. Alacak arkadaşlar hangi cihazı ne için tercih edeceğini özelliklerini karşılaştırarak yapsınlar. Estetik zevkine hangisi uyuyorsa, hangi özellikler olmazsa olmazlarıysa ona göre kararını versinler. Yoksa beğenmeyen zaten kötülüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
TnisayG

TnisayG

Üye
Konuyu hortlatmış oluyorum ama. sene 2013 oldu ve ben n8 almayı düşünüyorum, bu konuda ne diyorsunuz? Şu an Türkcell T11 kullanıyorum android iyi hoş ama yavaş cihaz ayrıca telefondan beklentim facebook twitter bide whatsapp kullanıyorum whatsapp olsa da olur olmasa da, oyun gibi beklentiler içerisinde değilim milyonda bir oyun oynayacak olurum oda toplasan 10 dk sürmez .)
Mesaj yazıp kamerasıyla videodur fotoğraftır çekmeye yarayacak bide internette rahat edebileceğim bişey olması açısından n8 cazip geldi sizce ne yapmalıyım?
 
TnisayG

TnisayG

Üye
bana yardımcı olabilecek fikir sunacak yok sanırım
 

blackcemre

Üye
Flash atın donma kalmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt