ben n8 e 2 kere flash attım ailk atmamda 10 kere baglantı kesildi tele gene bisey olmadı. reset atma olayını kapanma olayını veya başka bi sorunla karşılaşmadım. illaki bazı hatalar olabilir, sonucta insan yapımı bu ALLAH yapımı deil. ama ufak şeyler için karalamaya gerek yok.
ben n8 e 2 kere flash attım ailk atmamda 10 kere baglantı kesildi tele gene bisey olmadı. reset atma olayını kapanma olayını veya başka bi sorunla karşılaşmadım. illaki bazı hatalar olabilir, sonucta insan yapımı bu ALLAH yapımı deil. ama ufak şeyler için karalamaya gerek yok.
qt 4.7.1 i yüklemiştim. oviye giremiyordum. servise götürdüm, sorunu anlattım, flash atılması gerekiyormus dedim, adamlar tamam dediler beni 4 gün beklettiler. telefonu elime aldım gene girmedi ovi ye. adama sordum yazılımı güncelledik dedi, flashla aynı sey dedi. simdi bu adam daha flashı bilmiyor, güncellemeyle aynı sey sanıyor, ben napsaydım. mecburen flash attım tüm sorunlarımı hallettim