N8 ekran dondu

by_oguz

Üye
arkadaşlar n8 de ekran kalibrasyonu olsa ne olur ki adam ekran çalışmıyor diyor nasıl girecek kalibrasyon kısmına. kronik n8 sorunları işte
ben n8 e 2 kere flash attım ailk atmamda 10 kere baglantı kesildi tele gene bisey olmadı. reset atma olayını kapanma olayını veya başka bi sorunla karşılaşmadım. illaki bazı hatalar olabilir, sonucta insan yapımı bu ALLAH yapımı deil. ama ufak şeyler için karalamaya gerek yok.
 

Utku

Üye
flash yerine garantiye yollasaydın
 

mavrick

Üye
n8 bu olur böyle şeyler
 

by_oguz

Üye
Utku™;3181742' Alıntı:
flash yerine garantiye yollasaydın
qt 4.7.1 i yüklemiştim. oviye giremiyordum. servise götürdüm, sorunu anlattım, flash atılması gerekiyormus dedim, adamlar tamam dediler beni 4 gün beklettiler. telefonu elime aldım gene girmedi ovi ye. adama sordum yazılımı güncelledik dedi, flashla aynı sey dedi. simdi bu adam daha flashı bilmiyor, güncellemeyle aynı sey sanıyor, ben napsaydım. mecburen flash attım tüm sorunlarımı hallettim
 

Utku

Üye
uğraşmaman için demiştim