N8 ekran dondu

-alikan-

Üye
servise yolla dostum o zaman. o kadar da dedik almayın diye.

aldığım duyum doğruysa nokia n8 leri geri topluyor satılmamış olanları. arkadaşım tim sahibi ondan duydum

Evet kapasitif ekranlarda kalibrasyon ayar testi olmuyormuş ben N8 de hiç kurcalamamıştım ama C6 da vardı ordan bildiğim için dene demiştim. Ovi Suite ile yazılımı yeniden yüklemeyi deneyebilirsin yada Nokia care varmış onlarda yazılımı ücretsiz yükleme yapıyormuş kendine yakın bi Nokia Shoptan bilgi alabilirsin bence yazılımsal bir sorundur.

Mustafa dostum sende o kadar alakasız bir şey söyledin ki. Cihaz şu an karaborsa da yahu millet almak için sıraya giriyor Nokia Shoplar bile yetiştiremiyor yarın çık gez piyasada o kadar rahat bulabiliyo musun, ben gümüş renklisini bulmak için 4 gün arka arkaya dolaştım izmirde tanıdığım olan 2 tane büyük TİM şirketi var Detel ve Teknosell ikisinde toplam 30'a yakın şube var burdaki arkadaşlarımda tüm şubelerine baktılar bulamadılar daha telefonu satmaya bulamıyor millet sen satılmayan N8 den bahsediyorsun. KVK GenPa bile kolay kolay kendi stoğunu vermiyor dışarıya. Evet N8 de bazı saçma problemler oluyor ama onlarda uygun güncellemeler geldiğinde düzelecektir diye düşünüyorum zira Nokiada S^3'ü ilk defa kullanıyor.
 

mustafa

Üye


valla ben arkadaşın yalancısıyım piyasada olmamasının nedeni telefonun sorunlarının hallediliyor olması olabilir. satış sonrası yapılacağına satış öncesi yapıyorlardır belki bilmiyorum. burda ikinci ele bile düştü n8. iki günlük gümüş renkli n8 vardı geçen 900 e satılıyordu
 

Rich4arD

Üye
Evet katılıyorum . Yeni gelecek olan güncelleme ile birlikte düzelir diye düşünüyorum . Ayrıca evet Satacak N8 bulamıyorlar . Arkadaşlarda bunun olduğunu görünce Nokia N8 leri kaldırıyor diyorlar . Halbuki bulamıyorlar satmak için
 
    Konu Sahibi
ilk servise ben yolladm sanırsam bu telefonu bugün itibar ile servise yolladım garanti kağıdında sorunun ne olduğu yazar bilgilendirrim sizi
 

ipkry

Üye

Arkadaşın ikinci paragrafta anlattığı konuya bende katılıyorum, Konyada gezmediğim mağaza kalmadı telefonun bırak gümüş rengini siyah rengini bile bulamadım.. Resmen karaborsa bin tl olan telefon 1.150 lira burada ayrıca sağlam bir turkcell shoptan aldığım bilgiye göre, Nokia ile anlaşma yapılmıs ve taahhütlü olarak piyasaya sürecek turkcell n8 leri, o yüzden su anda piyasada yokmus aslında yok deil bunu beklio turkceller, diğer mağazalarda zaten yok...

Not: Araya kimleri sokmadımki 1000 tl ye gümüş N8'ı genpadan cıkış yaptırabilmek için
Canavar su anda içerde yatıo
 

mustafa

Üye

bulamamanızın nedeni telefonun piyasadan çekilmiş olması olmasın sakın.
 

erquin

Üye

N8 de ekran kalibrasyon ayarı yok 5800 vs. larda var
 

TheORCUN

Üye
Isıya dayalı olduğu için ekran kalibrasyona ihtiyaç duymuyor, sıcaklığı aldığı yerden tepki veriyor sana
 

mustafa

Üye
benim 5800 da soğuğa duyarlı soğukta ekran bozuluyor
 
    Konu Sahibi
servisten geldi telefon dokunmatik değişmiş yeni yazılım yüklenmiş
 

vedath

Üye
arkadaşlar herkez aşağı yukarı aynı sorunu yaşamış. ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. ve inanın yüzlerce kez dondu telefon çalıyor patron arıyor dokunup açamıyorum bir kırmadığım kaldı telefonu, kesinlikle ekran da bir hata var. yazılımla filan düzeleceğini sanmıyorum.
 
n8 de ekran kalibrasyonu yok!
 
benimde dokumatik çalışmıyordu sonradan çalıştı düzelir seninde
 

buketcik

Üye
geçmiş olsun

--------------- Ekleme ---------------

bidaha olmaz inşallah.
 

Utku

Üye
sorun neymiş peki?