-alikan-
Üye
servise yolla dostum o zaman. o kadar da dedik almayın diye.
aldığım duyum doğruysa nokia n8 leri geri topluyor satılmamış olanları. arkadaşım tim sahibi ondan duydum
Evet kapasitif ekranlarda kalibrasyon ayar testi olmuyormuş ben N8 de hiç kurcalamamıştım ama C6 da vardı ordan bildiğim için dene demiştim. Ovi Suite ile yazılımı yeniden yüklemeyi deneyebilirsin yada Nokia care varmış onlarda yazılımı ücretsiz yükleme yapıyormuş kendine yakın bi Nokia Shoptan bilgi alabilirsin bence yazılımsal bir sorundur.
Mustafa dostum sende o kadar alakasız bir şey söyledin ki. Cihaz şu an karaborsa da yahu millet almak için sıraya giriyor Nokia Shoplar bile yetiştiremiyor yarın çık gez piyasada o kadar rahat bulabiliyo musun, ben gümüş renklisini bulmak için 4 gün arka arkaya dolaştım izmirde tanıdığım olan 2 tane büyük TİM şirketi var Detel ve Teknosell ikisinde toplam 30'a yakın şube var burdaki arkadaşlarımda tüm şubelerine baktılar bulamadılar daha telefonu satmaya bulamıyor millet sen satılmayan N8 den bahsediyorsun. KVK GenPa bile kolay kolay kendi stoğunu vermiyor dışarıya. Evet N8 de bazı saçma problemler oluyor ama onlarda uygun güncellemeler geldiğinde düzelecektir diye düşünüyorum zira Nokiada S^3'ü ilk defa kullanıyor.
Evet katılıyorum . Yeni gelecek olan güncelleme ile birlikte düzelir diye düşünüyorum . Ayrıca evet Satacak N8 bulamıyorlar . Arkadaşlarda bunun olduğunu görünce Nokia N8 leri kaldırıyor diyorlar . Halbuki bulamıyorlar satmak içinEvet kapasitif ekranlarda kalibrasyon ayar testi olmuyormuş ben N8 de hiç kurcalamamıştım ama C6 da vardı ordan bildiğim için dene demiştim. Ovi Suite ile yazılımı yeniden yüklemeyi deneyebilirsin yada Nokia care varmış onlarda yazılımı ücretsiz yükleme yapıyormuş kendine yakın bi Nokia Shoptan bilgi alabilirsin bence yazılımsal bir sorundur.
Mustafa dostum sende o kadar alakasız bir şey söyledin ki. Cihaz şu an karaborsa da yahu millet almak için sıraya giriyor Nokia Shoplar bile yetiştiremiyor yarın çık gez piyasada o kadar rahat bulabiliyo musun, ben gümüş renklisini bulmak için 4 gün arka arkaya dolaştım izmirde tanıdığım olan 2 tane büyük TİM şirketi var Detel ve Teknosell ikisinde toplam 30'a yakın şube var burdaki arkadaşlarımda tüm şubelerine baktılar bulamadılar daha telefonu satmaya bulamıyor millet sen satılmayan N8 den bahsediyorsun. KVK GenPa bile kolay kolay kendi stoğunu vermiyor dışarıya. Evet N8 de bazı saçma problemler oluyor ama onlarda uygun güncellemeler geldiğinde düzelecektir diye düşünüyorum zira Nokiada S^3'ü ilk defa kullanıyor.
Umarım kısa bir süre içerisinde sorununu hallederler.ilk servise ben yolladm sanırsambu telefonu bugün itibar ile servise yolladım garanti kağıdında sorunun ne olduğu yazar bilgilendirrim sizi
Evet kapasitif ekranlarda kalibrasyon ayar testi olmuyormuş ben N8 de hiç kurcalamamıştım ama C6 da vardı ordan bildiğim için dene demiştim. Ovi Suite ile yazılımı yeniden yüklemeyi deneyebilirsin yada Nokia care varmış onlarda yazılımı ücretsiz yükleme yapıyormuş kendine yakın bi Nokia Shoptan bilgi alabilirsin bence yazılımsal bir sorundur.
Mustafa dostum sende o kadar alakasız bir şey söyledin ki. Cihaz şu an karaborsa da yahu millet almak için sıraya giriyor Nokia Shoplar bile yetiştiremiyor yarın çık gez piyasada o kadar rahat bulabiliyo musun, ben gümüş renklisini bulmak için 4 gün arka arkaya dolaştım izmirde tanıdığım olan 2 tane büyük TİM şirketi var Detel ve Teknosell ikisinde toplam 30'a yakın şube var burdaki arkadaşlarımda tüm şubelerine baktılar bulamadılar daha telefonu satmaya bulamıyor millet sen satılmayan N8 den bahsediyorsun. KVK GenPa bile kolay kolay kendi stoğunu vermiyor dışarıya. Evet N8 de bazı saçma problemler oluyor ama onlarda uygun güncellemeler geldiğinde düzelecektir diye düşünüyorum zira Nokiada S^3'ü ilk defa kullanıyor.
Arkadaşın ikinci paragrafta anlattığı konuya bende katılıyorum, Konyada gezmediğim mağaza kalmadı telefonun bırak gümüş rengini siyah rengini bile bulamadım.. Resmen karaborsa bin tl olan telefon 1.150 lira burada ayrıca sağlam bir turkcell shoptan aldığım bilgiye göre, Nokia ile anlaşma yapılmıs ve taahhütlü olarak piyasaya sürecek turkcell n8 leri, o yüzden su anda piyasada yokmus aslında yok deil bunu beklio turkceller, diğer mağazalarda zaten yok...
Not: Araya kimleri sokmadımki 1000 tl ye gümüş N8'ı genpadan cıkış yaptırabilmek için
Canavar su anda içerde yatıo
Telefonu Turkiye'de bulamiyorsunuz, Cin ve Hong Kong'da her yerde var..bulamamanızın nedeni telefonun piyasadan çekilmiş olması olmasın sakın.
Dokunmatik ekran kalibrasyon ayarı yapmayı denedin mi? Ekrana dokunup ayarlara giremiyosan mouse takıp öyle yapmayı dene. Öyle bi ayar vardı sanırım onu denedin mi ekrana bi test yapıyosun o teste yanıt alabiliyo musun.?
n8 de ekran kalibrasyonu yok!Dokunmatik ekran kalibrasyon ayarı yapmayı denedin mi? Ekrana dokunup ayarlara giremiyosan mouse takıp öyle yapmayı dene. Öyle bi ayar vardı sanırım onu denedin mi ekrana bi test yapıyosun o teste yanıt alabiliyo musun.?
servisten geldi telefon dokunmatik değişmiş yeni yazılım yüklenmiş
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?