mıttık
Üye
n8 dokunmatik hassasiyeti yardım
arkadaşlar n8 in dokunmatiği aslında kullanımı çok iyi bir şeklide algılıyor ama ufak bir sorun var telefonu masanın üzerine koyup elime almadan kullanmaya çalışmak resmen eziyet haline geliyor dokunmatik resmen işlemiyor ancak telefonu elime alınca o berbat dokunmatik birden mükemmel ötesi bir hal alıyor.Şu anda telefonumda belle sürümünü kullanıyorum ve telefon elimdeyken yada dizimin üsütüne veya diğer elime koyduğumda yani arka kısmı vucudumun herhangi bir yeri ile temas halindeyken dokunmatik çok rahat işliyor üstten gelen wigti çok rahat çekebiliyorum ama telefonu masanın üstüne koduğumda o widgeti ne yaparsam yaıyım çekemiyorum ev ekranını sağa-sola kaydırmak için bastırarak sürüklemem gerekiyor yani telefonun arka kısmı vucüt ile temas halinde değilken dokunmatik çok zor algılıyor.ayrıca telefonumda ekran koruyucu film var ama sorunun bundan olucağanı sanmıyorum.bu bütün n8 lerde mi aynı yoksa benim telefonum damı bir sorun var?
