sek07
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bir taraftan da Android kullanan/gözlemleyen biri olarak söyleyeyim; Android'deki olay anlattığınız gibi değil. Multitasking gayet güzel işliyor. Hatta mesajınızdan sonra tekrar denedim. Dosya indirme, radyo, tv, oyun... hepsi bir arada çalıştığı gibi arka planda devam etmesi gerekenler de devam ediyor. Belki Android'in önceki sürümlerinde multitasking yoktu ya da bu derecede geliştirilmemişti, bilemiyorum. Ama son sürümde gayet başarılı ve hızlı...
İstanbuldaysan Doğubank İşhanı'ndan 1000 tlye 820 1200 tlye 920 alabilirsin (Lumia)
Bende bir n8 kullanıcısı olarak bu konuda araştırma yapmaktayım ben şahsen s3 ü denemiş biri olarak beni pek tatmin etmedi.kamera hiç iyi değil,rehber hızı çok yavaş ve özellikle navigasyon berbat.bu yüzden yeni nesil lumiaları bekleme taraftarıyım.Beyler bu Konu gercekten çok önemli...Ben de Ekran küçük Geldiği için,Tarayıcı problemleri ve uygulama eksikliğinden dolayı telefon değiştirmeyi düşünüyorum,s4 almayı düşünüyorum,inceleme fırsatı bulamadım ama s3'u baya karıştırdım sayılır,n8'in kamerası ile s3'unkini kıyasladım,sonuç tam bir felaket,s3'un kamerası çok zayıf,s4'un kamerası ile çok farkları var mi,bilgisi olan var mi?...Benim için kamera çok önemli ama Ekran da önemli ve Malesef n8'in bu konuda sikintisi Malum,ne almalı,ne yapmalı,fikirleriniz nedir?...
Bu Konu başlığı en Başta belirttiğim gibi Bence hepimiz için çok önemli,çoğumuz geçiş yapmayı düşünüyoruz ve ileride de zaten neredeyse hepimiz Illaki geçiş yapacaktır,yorum yaparken genel düşünerek yorum yaparsak Herkes faydalanabilir...
hocam ben de eski bir n8 kullanıcısıyım dım. Bu rofs olaylarına çok girmiştim.kurtulus ve reis kardeşim sağolsun. Şu anda one x kullanıyorum. Ama çok Fark var Android de ve sürekli gelişiyor. Uygulama ve performans açısından. Amacım fanlik yapmak değil ama... Umarım nokia kendine biran önce gelir.Bende bir n8 kullanıcısı olarak bu konuda araştırma yapmaktayım ben şahsen s3 ü denemiş biri olarak beni pek tatmin etmedi.kamera hiç iyi değil,rehber hızı çok yavaş ve özellikle navigasyon berbat.bu yüzden yeni nesil lumiaları bekleme taraftarıyım.
hocam ben de eski bir n8 kullanıcısıyım dım. Bu rofs olaylarına çok girmiştim.kurtulus ve reis kardeşim sağolsun. Şu anda one x kullanıyorum. Ama çok Fark var Android de ve sürekli gelişiyor. Uygulama ve performans açısından. Amacım fanlik yapmak değil ama... Umarım nokia kendine biran önce gelir.
Hocam Android tavsiye edebilirim. Ama almadan önce telefonuna neler yapmak istediğini iyi belirle. Sonra git alacağın yerde iyice bak. Kalite, ağırlık, batarya, hafıza, ram, kamera(bak bu önemli bir telefonu bundan dolayı değiştirdim) fiyat, kullanıcı yorumları vs. Ben 1 yıl oldu One x kullanalı inşallah bir kaç yıl daha götürür. Önceden gözüm yeni çıkan telefonlara takılırdı. Şimdi ise aramıyorum . Çok memnunum. Memnun olmayanlar da olabilir.ben de yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum..en kötü ihtimal ağustos - eylül gibi..iphone 4s , htc one x ve nokia lumia arasında kaldım..
iphone için ne diyorsun? program çeşitliliği var ama özellikleri kısıtlı bir telefon..sanırım en iyisi htc one x veya lumia 920
lumia alma
Iphone kullanmadım. Ama gördüğüm kadarıyla şık bir telefon. Ben ekran boyutuna önem veriyorum. Iphone 5 anca. Ayrıca. Onda rom, Rot olayı nasıl olur bilmiyorum. Kullanıcıları yorum yapsa daha isabetli oluriphone için ne diyorsun? program çeşitliliği var ama özellikleri kısıtlı bir telefon..sanırım en iyisi htc one x veya lumia 920
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?