Telefon Tavsiyesi n79 mu nokıa 5800 mı?..yardım?

Sponsorlu Bağlantılar

futbol123

futbol123

Üye
5800 al tabiki
 


srooyunu

Üye
way be siz dalgami gecionuz 5800 zamaninda dokunmatik oldugu icin alinan bir telefondu zamanla bu albenisi sayesinde kullananlar baya bi artti ve uzum uzume baka baka karardi 5800 alanlar cogunlukta

5800 ozellikleri
dokunmatik olmasi
yuksek ses ve kaliteli ses cikarmasi
ekraninin genis olmasi
3.15 cift flas 3g edge gprs
gerisi bilindik seyler
n79
ekrani 320x240
boyutlari 5800 la neredeyse ayni
daha zarif tasarim (ozellikle siyahi)
wifisi tum telefonlarla kiyaslarsak en iyisi (inan bana)
fm transmitter (radyo yayini yapabiliyor)
5 mp carl zeiss optikli kamera cift flas
video 30 fps imkani
3 arka degistirilebilir arka kapak
3g edge gprs
bla bla bla
arkadaslar ben 5800 da aldim nefret ettim harbiden sabun kalibi gibi duruyor 2 veya 3 kere hafif bi dusurdum telefonu yanlardan isik kacirmaya basladi fazla oyun oynayamadim ne zaman nette takilsam 1 saat sonra alev gibi oluodu 5800 dan hevesini al cope at 1 ay sonra eline alasin gelmez bu sorunlardan neden bahsetmiorsunuz ???
n79 aldim rahat ettim cok kullanisli telefon (bu mesaji n79 dan yaziorum)

iyi dusun karar senin

ben n79 derim
 

dadohann

Üye
tabiki n79 derim neden mi birkere hepimiz biliriz şarj olayı ne kar önemli olduğunu 5800 çok fazla güç tüketiyor
kurçalayınca 1 gün bile dayanmıyor ama n79 herşeye rağmen direniyor
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
bak kardeş ikisinde de arızalar var bence ala bilirsin n95 8gb al derim 5800 bilyesi bozuluyor n79 yere dürüdünmü kolaylıkla ekran kırılıyor diye biliyom
 
metehan_55

metehan_55

Üye
farklı sınıf telefon ikiside.hangisi senin ihtiyacını karşılıyosa onu alman gerekir
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
ihtiyacına göre seçmelisin
 
antonio_17

antonio_17

Üye
n79 her ihtiyacını karşılar emin ol :)
 
kosezade

kosezade

Üye
bende n79 var memnunum 5800 almayı dusunuyodum oda ileride dokunmatik olmsaından dolayı sen en iyisi samsung monte al kardeşim
 
abb94

abb94

Üye
bence n79
 

JayJayyy

Üye
tuşla uğraşma 5800
 
kosezade

kosezade

Üye
ya bende n79 var suan elimde ben dokunmatik teleofn almak istiyorum 5800 düşünüyordum da hıı şu 3g hızı ve dayanıklılık bide işletim sistemi ben çok resim çekiyorum bide kamerası onemli benim için n79 un kamerası cok yuksek videoları cok net çekiyor ole bi telefon almak istiyorm

--------------- Ekleme ---------------

bak kardeş ikisinde de arızalar var bence ala bilirsin n95 8gb al derim 5800 bilyesi bozuluyor n79 yere dürüdünmü kolaylıkla ekran kırılıyor diye biliyom

yanlışım varsa duzelt kardesim de benim n79 tam tamına 3 kere düştü ciddiyim telefonda sıkıntı yok ama çok çizildi ne ekran kayması ne tuslarda sıkıntı çizilmeler oldu 1. merdivenden dustu 4 kere sekti 2.sinde depoda düştü betona 3.sü ise dün düşürdüm dışarda koşarken arkadaş getirdi telefonu :hmmm:hmmm:hmmm
 

sero58

Üye
Fark yokmuuu :D guldurmeyın 5800 tasırken pantolonun cebıne koyunca pantolun nun bı tarafı asaya cekıyoo :D n79 Çok kibar çok kullanıslık 5800 ı sağ yatırır ustunde oynar :D:D:D: n79 Tabiki al
 
orhiorhiorhi

orhiorhiorhi

Üye
ben n79 düşünüyorum ark.lar çünkü 5800 a dokunmtik demek bile hata bence dokunmatiğinin çin malı tel.lerden ne farkı var? n79 daha sorunsuz bir alettir kamerası daha iyidir
 
resulucar

resulucar

Üye
BnCe N79
 
melo_sedo

melo_sedo

Üye
[sıze=4]kardeş her türlü n79 derim ama dokunmatik kullanabilirim diyosan sen bilirsin ama bence n79 katkat iyi hem oyun olsun hem dayanıklılık hemde camera!![/sıze]

--------------- Ekleme ---------------

ben n79 düşünüyorum ark.lar çünkü 5800 a dokunmtik demek bile hata bence dokunmatiğinin çin malı tel.lerden ne farkı var? n79 daha sorunsuz bir alettir kamerası daha iyidir

KESİNLİKLE KATILIYORUM SANA:oke:
 


Üst Alt