way be siz dalgami gecionuz 5800 zamaninda dokunmatik oldugu icin alinan bir telefondu zamanla bu albenisi sayesinde kullananlar baya bi artti ve uzum uzume baka baka karardi 5800 alanlar cogunlukta
5800 ozellikleri
dokunmatik olmasi
yuksek ses ve kaliteli ses cikarmasi
ekraninin genis olmasi
3.15 cift flas 3g edge gprs
gerisi bilindik seyler
n79
ekrani 320x240
boyutlari 5800 la neredeyse ayni
daha zarif tasarim (ozellikle siyahi)
wifisi tum telefonlarla kiyaslarsak en iyisi (inan bana)
fm transmitter (radyo yayini yapabiliyor)
5 mp carl zeiss optikli kamera cift flas
video 30 fps imkani
3 arka degistirilebilir arka kapak
3g edge gprs
bla bla bla
arkadaslar ben 5800 da aldim nefret ettim harbiden sabun kalibi gibi duruyor 2 veya 3 kere hafif bi dusurdum telefonu yanlardan isik kacirmaya basladi fazla oyun oynayamadim ne zaman nette takilsam 1 saat sonra alev gibi oluodu 5800 dan hevesini al cope at 1 ay sonra eline alasin gelmez bu sorunlardan neden bahsetmiorsunuz ???
n79 aldim rahat ettim cok kullanisli telefon (bu mesaji n79 dan yaziorum)
iyi dusun karar senin
ben n79 derim