enqlish
Üye
N79 Mesajları Pcye Kaydetme, Yardım
N79'da smsleri pcye aktarmak istiyorum ve bunun için program arıyorum. Forumda S60 3rd SMS/MMS Araçları konusundaki tüm programlara göz attım fakat zaten yorumlardan da anlaşılacağını gibi ya süresi geçmiş ya da işe yaramıyor.
Telefonun sertifika sorunu yok, bu anlamda maxicep vasıtasıyla program yükleyebildim, fakat ihtiyacım olan şeyi bulamadım.
Eskiden 6600'ım varken bir program vardı bu şekilde txt biçiminde kaydeden ve çok kullanışlıydı. O eski telefonuma bile daha çok şey yükleyebilmiştim, şu an N79'a basit birkaç program dışında hiçbirşey yükleyemiyorum çünkü bulamıyorum. Forumda aramada 30dk incelemedim çıkan sayfaları fakat yardımcı olmadığı için böyle bir konu açmayı uygun gördüm. Bilen arkadaşların biraz vakitlerini ayırıp cevap yazmalarını istiyorum. Şimdiden çok teşekkürler, iyi günler...
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sms-mms-araclari/
Telefonun sertifika sorunu yok, bu anlamda maxicep vasıtasıyla program yükleyebildim, fakat ihtiyacım olan şeyi bulamadım.
Eskiden 6600'ım varken bir program vardı bu şekilde txt biçiminde kaydeden ve çok kullanışlıydı. O eski telefonuma bile daha çok şey yükleyebilmiştim, şu an N79'a basit birkaç program dışında hiçbirşey yükleyemiyorum çünkü bulamıyorum. Forumda aramada 30dk incelemedim çıkan sayfaları fakat yardımcı olmadığı için böyle bir konu açmayı uygun gördüm. Bilen arkadaşların biraz vakitlerini ayırıp cevap yazmalarını istiyorum. Şimdiden çok teşekkürler, iyi günler...
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sms-mms-araclari/
