N79 kamera tuşu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N79 kamera tuşu
Arkadaşlar n79 umun kamera tuşu çalışmıyor. Yaptırmak için gittiğimde de kasaya bağlı olduğu için mecbur kasanin da değişmesi gerekiyor dediler. Doğal olarak maliyet arttı ve şuan böyle imkanm yok. . . Düşündüğüm şey şu acaba kamera tuşunun fonksiyonunu başka bir tuşa yükleyebilir miyiz ? S60 v5 5800 kullanan bi arkadaşm vardı menü tuşu çalışmıyordu ekrana menüye girmek için ikon eklemiş. . Acaba bunda da farklı bi tuşa o fonksiyon yüklenebilir mi ?
 

Tuba

Üye
Bu değişim yapılabilecek bişeyse çözümü varsa bu işi Hasan yapar eminim
 

Hasan

Üye
Bi tane pro vardı tuş değiştirimi yapan ama virtualkey değil

---------- Eklendi @ 16:07:18 ---------- Yazıldı @ 15:56:15 ----------

Bu değişim yapılabilecek bişeyse çözümü varsa bu işi Hasan yapar eminim

Bana mı dedin
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
Bi tane pro vardı tuş değiştirimi yapan ama virtualkey değil

---------- Eklendi @ 16:07:18 ---------- Yazıldı @ 15:56:15 ----------



Bana mı dedin

Evet sistem dosyalarını değiştiriyorsun uğraşıyorsun bu işlerlerle klasör ikonlarındaki yazılar gider scrool bar gider menü hızlanır
 

Hasan

Üye
qfs.mobi/f130153

Yükle programı camera tuşunu başka bi tuşa ata ama kalıcı oluyor dikkat et o yüzden


---------- Eklendi @ 16:29:31 ---------- Yazıldı @ 16:29:08 ----------

qfs.mobi/f130153

---------- Eklendi @ 16:30:02 ---------- Yazıldı @ 16:29:31 ----------

çok fazla tuş var bu proda
 
    Konu Sahibi

eyvallah da bu kalıcı olma işi pek iç açıcı değil


---------- Eklendi @ 17:32:40 ---------- Yazıldı @ 17:31:08 ----------

tırstım şimdi

---------- Eklendi @ 17:34:19 ---------- Yazıldı @ 17:32:40 ----------

Eee iyi güzel de hangi tuşa atayacağm bunun bi kullanma klavuzu olsaydı keşke
 

Hasan

Üye
programı aç k.eymap list bölümüne git default ke.ymap de
click to add ke.y pair seç orginal k.ey bölümüne camera de maps to bölümüne istediğin bi tuşu ata
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
Ben dedim ama
 
kardeşim alternatif olarak kamera zamanlayıcısı aç 3 sn olarak.etkinleştire bas.bukadar.
 
    Konu Sahibi
eyvallah süpersn de yapamadım volume down u seçtim olmadı
 

Hasan

Üye
nedense hiç bi tuşu değiştiremiyor tam olarak virtualkey kullan bi süre
 
    Konu Sahibi
tamam buldum zahmet etme

---------- Eklendi @ 18:19:22 ---------- Yazıldı @ 17:58:13 ----------

bu da çalışmadı
 

Hasan

Üye
türkçe kullanma ! O iyi çalışmıyor
 
    Konu Sahibi
sonradan ıngilizce kullandım zaten ama onda da olmadı
 

Hasan

Üye
orignal ke.y : camera
Mappedke.y: * dene örneğin
 

bayon

Üye
ya benim de aynı sorun vardı kvk değiştirdi tuşu. sırf fazla para almak için öyle söylemişlerdir normal bi servise götür derim ben
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...