n79 fan club

Sponsorlu Bağlantılar

i-gencer

Üye
bu telefon tam istediğim telefon:) 3 aydır kullanıyorum iyiki o parayı werip almışım :)
 


hasta_1790

Üye
yaptım olmadı kardeş
 

otantik87

Üye
ayarlardan konumlamaya gir konumlama yeöntemlerini tümleşik gps yap o zaman gitmez .. bende ilk aldığımda 30 kontör gittikten sonra uyandım:)))

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar yaklaşık 4 aydır n79 kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.ancak bişey sorucm bu fm verici özelliğini ben bi türlü arabada kullanamadım.yardım edebilirseniz sevinirm.şimdiden tşk...


öncelikle arabadaki radyoda çekmiyen bir kanalı ayarla. yani hiç bir radyo frekansı olmasın o seçtiğin frekansta. Sonra radyodaki frekansı telefonunda gir fm verici özelliğini etkinleştir. Olay çözülür.
 

havaci27

Üye
slm .. arkadaşlar ben n79 alıcam ama acaba n79 da n73 gıbı ağırmı calısıyor ??? eger oyleyse hıc yaklasmıyayım ??
 

efekanshadow

Üye
beyler n79 a oyun arıyorum s60 3rd os 9.3 yok hiç bulamadım ya 9.1 ya 9.2 ya 9.4 yada 9.5 var napçak hacı ya
 

drocu

Üye
merhaba arkadaşlar. yaklaşık iki aydır n79 kullanıyorum. 3 gün önce kendiliğinden 2,6,7,0 tuşları basmamaya başladı. yani darbe ya da herhangi bişey olmadı. su anda da bozuk tuşlardan herhangi birine bastığımda kontrolsüzce yazı yazılıo. şöle söleyim 2ye basıyorum ekranda 200202027076060 gibi saçma sayılar çıkıyor. yardım edebilir misiniz acaba? neden olabilir?
 

selahattinbahar

Üye
Merhaba arkadaşlar, ben N 79 telefonumun haritasını güncellemiştim, haritada şehirlerin çoğu çıkmayınca da tekrar eski haritayı yükledim. Fakat şimdi navigasyonda ses çıkmıyor, seslendirmesini nereden bulabilirim acaba ?
 

cancanavar12312

Üye
arkadasım yıldız kare 4 tane sıfır kare yap bır sayfa cıkıcakk yenı guncelemelere bak dıycek wıfı uzerınden ındırr guncel olucak telefonun
 

bisanburak

Üye
yha arkadaşlar bende n79 var ama bedava nerden oyun indircem bilemiyorum bi yardımcı olursanız sevinirim
 
emre_2535

emre_2535

Üye
herkese selam arkadaşlar bende de n79 var yeni aldım ama şu navigasyon olayını çözemedim haritalara giriyorum ama hiç harita görünmüyor acaba cihazımda harita yüklü değil mi bunu nasıl ayarlayabilirim cihazıma nasıl harita yükleyebirim. yani bana navigasyonu nasıl kullanacağımı birisi öğretebilir mi? :hmmm
 

altan666

Üye
benim n 79 umda surekli bluetooth problemi yasiorum.Bluetooth u aciorum ama kimseyi bulmuyo yada kimse beni bulamior acaba versionun eski olmasindan kaynakli bi sorun olabilirmi telefondan online version taramasi yapiyorum ama yeni version bulmuyor telefonun güncel oldugnu soyluyor yrdimci olursaniz sewinirim
 

dardi

Üye
arkadaşlar n79 telimde tel hafızası dolu lütfen hafızayı temizleyin diyor bnde silebildiklerimi sildim fakat sadece 17 mb boş alan kaldı geride kalan 33 mb nerede nasıl aktarıcam hafıza kartına bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım bluetooth a gir orda tel görünürlüğü var onu herkes görebilir yap yani gizliden çıkar düzelir..
 

melissaN79

Üye
Arkadaslar ben N79u garantiye gönderdim. geldiğinde türkçe yazılımı silmişler . şuan telefonu ingilizce kullanıyorum. int.den türkçe yazılım yüklemek istiyorum nasıl yüklicem yardımcı olur musnz ?? birnizz link atarsa sevnirim... :yuru

--------------- Ekleme ---------------

ne boktann telefonmuş ya aldıgıma alacağıma pişman oldumm !
 
mad_1

mad_1

Üye
arkadaşlar ben borpa dan sertifika almaya çalıştım ama alamadım o çince siteye emel numaramı girdim kayıt oldum sadece.heralde ondan ama tam olarakta bilmiyorum bu ay telefon faturamı incelediğimde otomatik olarak 05338124918 nolu telefona ve bir ingiltere numarasına mesaj atılmış.bu bununlamı ilgili yoksa virüs falanmı girdi anlayamadım ki zaten sertifikada alamadım emeı lim de o sitede kayıtlı onunla ilgili olmuş olmasın.ben o emel mi o siteden sildirebilirmiyim lütfen anlayanlar beni bilgilendirsin.

boşver takma kötü birşey çıkmaz içini rahat tut bu arada Allah kötü emellerin allah katında affetsin :)
 

alp4rsl4n

Üye
++++++++++++ arkadaşlar N79 da ev ekranını nasıl kaldırıyoruz bilen varsa yardımcı olsun lütfen gördükçe sinir basmaya başladı artık
 
kosezade

kosezade

Üye
emre1213 ben sana yardımcı olayım kamerayı arkadan aç seçenek>ayarlar> ordan kayıt yeri olacak orayı kapalı yap sonra allta albume ekle var orayıda kapat tamamdır

--------------- Ekleme ---------------

abi şeyimi diyon etkin bekleme araçlar ayarlar genel kişiselleştirme bekleme modu bekleme teması ordan temeli sec kalkar

--------------- Ekleme ---------------

melissan79 bilgisayarına ovi suiteyi kur sonra cihazı guncelle yeni guncelleme yoksa cihazı tekrar guncelle diye secenek var onu tıkla yazılım insin sonra telefon acılıp kapanacaktır sonra sen telefona *#7370# de fabrika ayarlarını tekrar yukle eger kilit kodu isterse 0000 yada 1234 hangisi olursa sonra telefon ilk aldıgın gibi olacaktır açıldığında herşey değişecek açıldığında ülke gir türkiyeyi seç saat ayarları felan olucak onları seç telefon yine ingilizce olabilir kapat aç ve türkçe
 

123456as

Üye
NADİR SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
N79umla ARTIK BEDAVA GİREBİLİYORUM HARİTALARA
ALLAH SENDEN RAZI OLSUN
 
kosezade

kosezade

Üye
gps çalışmıyorrr gardas ya kapalı ortamda kötü çalışır diyor ama kapalı ortam değil
 

arslan_1905

Üye
arkadaşlar telefonumu çok seviyorum ama word excel gibi programları kullanamıyorum
aramalarda da aradığım sonuç gelmiyor bunları nasıl kullanılabilir hale getirebilirim?
 

Benzer Konular



Üst Alt