!n73 sorunum var lütfen yardım edin!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hard rock

hard rock

Üye
    Konu Sahibi
!n73 sorunum var lütfen yardım edin!
:nono:arkadaşlar bnde n73 me var.telefon son 1-2 haftadır aynı hatayı veriyor.ara sıra dıt diye bir ses geliyor ve ekran beyaz oluyor.ekranda sadece "sim kartı takın" diye bi yazı çıkıyor.hangi tuşa basarsam basıyım hiçbiri işlemiyor.üstteki kapatma tuşu bile işlemiyor.illaki bataryayı çıkarmam gerekiyor.sim kartı çıkarıp yeniden takıyorum ama bi süre sonra aynı hatayı yine veriyor.sizce sorun nerde olabilir.ne yapmam gerekiyor.lütfen yardım edin..
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Telefonun Donanımdan Bir Zarar Görmüş Bir SErverise Götür Bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt