n73 performansı nasıl arttırılır?

Sponsorlu Bağlantılar

ladrex84

ladrex84

Üye
bendede n73 var ve bence telefonu ilk önce yedekle
ve format at ardından güncelle peşinden tlf. hackle sonra jbaktaskman diye programı yükle (bu program sayesinde arka planda çalışıp göremediğin tüm uygulamaları kapatabilirsin ) birde kullanmıyorsan life blog uygulamasını pasif hale getir deaktif et. hepsi burda forumlarda var...
 


deli.botti

Üye
yazmadan gecmicem ben 5 senedir n73 kullanıcısıym. Bence su anda bile en baba tel bu.
 

karakurt73

Üye
bende n73 kullanan biriyim herşeyi mükemmel ekranı kamerası falan ama tek beğenmediğin noktası video çekimi...
 
yunus4554

yunus4554

Üye
n73 benim işim n73 hzlandırmak için 512gb hafıza kartı kullanman yoksa cok yavaslıyor
 

ibrahim3545

Üye
hafıza kartını çıkartırsanda işe yaraya bilir bnde bir zamanlar kullanıyodum..
 


Üst Alt