ladrex84
Üye
bendede n73 var ve bence telefonu ilk önce yedekle
ve format at ardından güncelle peşinden tlf. hackle sonra jbaktaskman diye programı yükle (bu program sayesinde arka planda çalışıp göremediğin tüm uygulamaları kapatabilirsin ) birde kullanmıyorsan life blog uygulamasını pasif hale getir deaktif et. hepsi burda forumlarda var...
ve format at ardından güncelle peşinden tlf. hackle sonra jbaktaskman diye programı yükle (bu program sayesinde arka planda çalışıp göremediğin tüm uygulamaları kapatabilirsin ) birde kullanmıyorsan life blog uygulamasını pasif hale getir deaktif et. hepsi burda forumlarda var...
