n73 performansı nasıl arttırılır?

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetonat

Üye
aynen bendede n73 war kesinlikle al derim
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Daha düşük boyutta hafıza kartı kullan.
 
ash54

ash54

Üye
arkadaş doğru söylüyor lifeblogu kapattınmı hızlanıyor bi de siteden memory up programını yükle aradaki değişikliği fark edersin
 

godzilla

Üye
bende n73 kullanıyorum çokta memnunum hızlı telefon arada biraz ağırlaşıyo oda orjinal temasını kullanmadığım için ....
 
olivetti

olivetti

Üye
5mb freespace programını da yükle ram açar
 
thejackalll

thejackalll

Üye
bencede n73 e laf etmeyin kardeşim nokia nın parasına ragmen en cok satan ilk 5 modelinden biri... sadece unutmayın ki bu bi telefon pc performansı beklemeyin... sorunlarınız için site içini gezin illaki sizede yardımı olacak bilgilere ulaşırsınız... ben şahsen üçüncü n73 ümü aldım ve kullanıyorum hiç te pişman değilim...
 
orukm

orukm

Üye
en iyisi n73
 

ALİCİMZ1

Üye
Valla bununla ilgili sitede bir sürü yazılar vardı ama ben sana birkaç şey söylemeden geçmiyim.Telefonun orjinal temasını kullan,telefon ve hafıza kartı deposuna sonuna kadar yüklenme yani tam doldurma elinden geldiğince boş olsun,gereksiz programları kaldır,menüdeki simgeleri klasörde topla,fazla resmin varsa onlarıda bir klasöre topla aklıma bu kadar geldi.
n73 formatı yıldızkare7370kare
 
GrabellA

GrabellA

Üye
kardeş bide mesajları hafıza kartına kaydet sürüm güncelle telefonda gözle görülür hızlanma oluo dene ve gör
 
mer32

mer32

Üye
bende n73 kullanıyorum resim çekmesi süper
 

hüseyin_er

Üye
tamam saol
 

darago

Üye
sorun mb. si fazla olan tema vb. ve de virüslenmiş ise hemen format (*#7370#) yap ve kilit konu yaz kilit koduna hiç ellemedin ise şifren 12345 tmm mı iyi şans lar :))
 

osman ucay

Üye
arkadaşlar n73 performansını öncelikle hafıza kartının içindeki dosyaların içine hiç bir şey koymayın ayrı bir klasör yapın bu klasörün içinede isdediginiz klasörleri yapın bakın performansq birde orjinal hafıza kartı içindeki dosyalar sakın dokunmayı
 
ilter25

ilter25

Üye
Alıntı: ero_12 göndermiş. >
arkadaşlar ben n 73 alacağım yorumlarınızı okuduktan sonra vazgeçme durumuna geldimm sizce ne yapayımm bilgi verirseniz sevinirim


Arkadaşım ben N73 kullanıyorum yorumlara aldırma mutlaka N73 kullan malısın arkadaşında dediği gib itek eksik Wifi
 
karakule100

karakule100

Üye
arkadaşa katılıyorum 2 seneden bu yana kullanıyorum taş gibi forumları incelersen hızlandırmak icin program ve yorumlar var benim işime cok yaradı ram maxsimum 21.8 'e kadar cıkıyor n73 me emegi gecen arkadaşlara SAYGILARR
 

metabolise

Üye
s.a arkadaşlar ben n73ümü türkçeye çeviremiyorum yardım edin ne nss çalışıyor nede phoenix , uzaktan yardım la programı ile yardım cı olabilirsininz bekliyorum yardımlarınızı teşekkerler. [email protected]
 

fahri24

Üye
şimdi size denediğim ve çok faydasını performansı artıran iki şey birincisi nokia temasına geçin ve ekranda yani masa üstünde kileri dosyaya taşıyın 6 tane dosya yapın bütün menüyü o zaman uçsun telefon yoksa format mormat bahane telefon çok güzel bence
 
cambaz42z

cambaz42z

Üye
fgdfd
 

cix_can-61

Üye
uygulama yontcsnden başında search yazanları settng wizard we bi de lifeblgu kaldr menudeki smgeleri azalt telefn epey hzlanr ben denedm
 
musadedebas

musadedebas

Üye
telefondan anlıyan n73 alır
 


Üst Alt