Valla bununla ilgili sitede bir sürü yazılar vardı ama ben sana birkaç şey söylemeden geçmiyim.Telefonun orjinal temasını kullan,telefon ve hafıza kartı deposuna sonuna kadar yüklenme yani tam doldurma elinden geldiğince boş olsun,gereksiz programları kaldır,menüdeki simgeleri klasörde topla,fazla resmin varsa onlarıda bir klasöre topla aklıma bu kadar geldi.
