n73 me asphalt 4!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n73 me asphalt 4!!!
arkadaşlar bn bu asphalt 4 ü yükledim ama oyun baya kasıo bunun bi çözümü yokmu oynamak istiorum bi süre sonra dayanamıyorum kapatmak zorunda kalıorum aynı sorun asphalt 3 de de vardı ama n gage modülüyle oynayınca hiçbir kasma olmamıştı başka yerlerdede araştırdım aynı sorun varmış napcaz bilen varmı yoksa buna mahküm muyuz
 
Tepkiler: Genzo *, journeyman, halil1024 ve 7 diğerleri

safakk

Üye
oyun java ise evet kasma oluyor ama symbian sürümünü bulursan onda bir sorun yok
 
    Konu Sahibi
kardeş zaten symbian yükledim çünkü yüklerken bilgilendirme bölümünde sis yazıo bide 4.26 mb hd version
 
n95 lerde takılmıyor hiç 3d çipi var n73 ler de yok ondan olabilir . çünkü çoğu oyun n95 n82 n96 haricinde randıman vermiyor
 
N-Gage nin sitesinden Asphalt 4 Trial sürümünü indirdim.Aynı aspahlt 3 gibi hiç kasma yok.
Ama Trial olduğu için 1 dakka sonra oyundan atıyor
Telefon N73
 

svip

Üye
3d chip v ram meselesi
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Ben n73 te yükledim oynuyom sorun yok
 

ahmets18

Üye
valla bende yukledım aspalth 4 ü gayet ii calısıyor kasma falan yok
 
exdkö5yhö

--------------- Ekleme ---------------

mnçmi hyhju66 tytyyyy
 
saol
 
eğer kasma olayı varsa bu asphalt 4 oyunun ekran kalitesi ve boyutu çok büyük bundan dolayıdır bşka bi şeyden dolayı olmaz paylaşım için saol
 
Bakalım

----------Eklendi @ 12:51:26 ---------- Yazıldı @ 12:44:44 ----------

Tesekkurler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...