N73 Le Ilgili Soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N73 Le Ilgili Soru
arkadaslar benim bi arkadasımda n73 tel var.arkadasın gözüyle ilgili problemleri var.kücük yazıları göremiyo.n73 te konusma sonrası gelen kontor bildirimide cok ufak gözüküyor acaba o yazıları büyütebilme gibi bir olanagımız varmı.yardım ederseniz cok sevinirim.yardımlarınız için simdiden tesekurler
 

GuNSTuR

Üye
farklı temalar yükle yada font atsın
 
n73 font büyütme diye arat forumda bulamazsan googleda arat vardı böyle birşey
 
kesinlikle Tema yükle ^^ en basit yöntemi bu ^^
 
    Konu Sahibi
tesekurler arkadaslar .insallah olur
 
Temalar işini görür. Forumumuzda da var işine yarar umarım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...