N73 LCG SLiCK V.45 sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
N73 LCG SLiCK V.45 sorunu
Arkadaşlar çok severek kullandıgım bir messenger programı.ama dosya göndermeye kalkınca programdan atıyor beni.Boş ram sorunum da yok son versiyon V.46 onuda denedim yine aynı ne yapabilirim bu programdan başka msn kullanmak istemiyorum :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt