Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
N73 Kapak Değişimi Hakkında Yardım
Sponsorlu Bağlantılar
Burak İÇYAR
Üye
o kadar yksk fiyat değil değil orjinal 35-50 arası bnde aldım kırmızı kasa
arkadasım bn kendi N73 umun kapağını değistim orjinal tatktım biraz tuzlu fiyatı ama gercekten werecen paraya değiyorr yani piyasadan aldın orjinal olarak gecen yan sanayi kapaklar ise tel lefona zarara werior orjinal kapağı sadece NOKİA CLUB lardan alablirsin fiyatları ise
önkapak:30
kasa:60
arkakapak:20
tus kakımı:18
orjinal bi nokia kapağı hiç bir zaman bütün olarak satılmaz tek tek parca parca satılır...
Arkadaşlar öncelikle bişey sormak istiyorum n73 telefonum var kasası aşınmalardan dolayı soyuldu teknik servis üzerinden kasa değişimi yapılsa telefonum garantiden çıkarmı bide n73 ün sadece orjinal ön kapağını nerde bulabilirim
sadece nokia club bayilerindenn..... baska yerde arama nekadar ojn dir denilse ile de ojinal dildir
KASASI NI HELE SAKIN ojn lden başka tatktırma sıkıntı cıkara bilir sana orjinal kasa fiyatı ise 60 lira dır
senin 55 lira werip orjinal die aldın kapak orjinal değil sadece ojinala yakın kalite çin malı kapaktırr orjinla nokia kapakkları wede aksesuarları sadece NOKİA CLUB bayilerinde bulunmaktdır n73 sadece orjinal KASası 60 lira
kasa:60
önkapak:30
arka kapak :25
tuştakımı:18
N73 ün orjinal kapak fiyatları böledirr
Mehmet
Emekli Yönetici
Çok para gerçekten
Praetor
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Evet, gerçekten de pahalı...
Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar...
omer1230
Üye
bende değiştirmeyi düşünüyorum music.e kapağı
bgsa
Üye
yaa biz bi kapaqı ewde deqişebilir miyizz km telefoncuya kdar qdicek..
время
Üye
Peki 2011 fiyatlarıyla ne kadardır. Ben değiştirmek istiyorum. Arkadaş 5 TL demişti. Siz ne düşünüyorsunuz.
Bak ben bu yüzden mağdurum. Cimrilik yapıp kapağı evde değiştirmeğe kalktım ve kapak elimde kaldı. Benden sana tavsiye üşenme git telefoncuya.
selimdsc
Üye
ben 20 liraya yan sanayi aldım komple ön kapak + kasa kendimde taktım kasa konusunda bi derdim olmadı renk atması falan soyulmada olmadı bi ön kapak orjinal olmayınca çabuk çiziliyor
--------------- Ekleme ---------------
sabri04x
Üye
kapağı bir kere açıldımı artık hep içine toz giriyo temizse hiç açtırmayın
BRK DDN
Üye
Arkadaşlar bende n73 rm1-33 kullanıcısıyım kapağını açtığınızda hiçbir sorun olmuyor ama çok dikkatli olacaksınız eğer joyistice gelirse eliniz joyistic çıkabilir birtek sorunu arkadaşın dediği gibi kirlenebilir okadar