N73 Kapak Değişimi Hakkında Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Burak İÇYAR

Burak İÇYAR

Üye
o kadar yksk fiyat değil değil orjinal 35-50 arası bnde aldım kırmızı kasa
 


! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
35-50 çok yahu biz 22 ye aldık. !
 

alpay531

Üye
Arkadaşlar ben N73ümün kapağını değiştirmek istiyorum orjinal bir kapakla.
Ancak bu mümkün mü ve ortalama ne kadara malolur bilmiyorum.

Bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.

arkadasım bn kendi N73 umun kapağını değistim orjinal tatktım biraz tuzlu fiyatı ama gercekten werecen paraya değiyorr yani piyasadan aldın orjinal olarak gecen yan sanayi kapaklar ise tel lefona zarara werior orjinal kapağı sadece NOKİA CLUB lardan alablirsin fiyatları ise
önkapak:30
kasa:60
arkakapak:20
tus kakımı:18

orjinal bi nokia kapağı hiç bir zaman bütün olarak satılmaz tek tek parca parca satılır...

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar öncelikle bişey sormak istiyorum n73 telefonum var kasası aşınmalardan dolayı soyuldu teknik servis üzerinden kasa değişimi yapılsa telefonum garantiden çıkarmı bide n73 ün sadece orjinal ön kapağını nerde bulabilirim


sadece nokia club bayilerindenn..... baska yerde arama nekadar ojn dir denilse ile de ojinal dildir
KASASI NI HELE SAKIN ojn lden başka tatktırma sıkıntı cıkara bilir sana orjinal kasa fiyatı ise 60 lira dır
 

alpay531

Üye
bursa da 55 lira civarı orjinal kapaklar
çin malı kapaklar tel e tam oturmuor ztn tavsiyem kesinlikle orjinalidir :sn:

senin 55 lira werip orjinal die aldın kapak orjinal değil sadece ojinala yakın kalite çin malı kapaktırr orjinla nokia kapakkları wede aksesuarları sadece NOKİA CLUB bayilerinde bulunmaktdır n73 sadece orjinal KASası 60 lira

kasa:60
önkapak:30
arka kapak :25
tuştakımı:18

N73 ün orjinal kapak fiyatları böledirr;)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çok para gerçekten
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet, gerçekten de pahalı...
Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar...
 
omer1230

omer1230

Üye
bende değiştirmeyi düşünüyorum music.e kapağı
 

bgsa

Üye
yaa biz bi kapaqı ewde deqişebilir miyizz :) km telefoncuya kdar qdicek..
 
время

время

Üye
Peki 2011 fiyatlarıyla ne kadardır.:ehe Ben değiştirmek istiyorum. Arkadaş 5 TL demişti. Siz ne düşünüyorsunuz.:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

yaa biz bi kapaqı ewde deqişebilir miyizz :) km telefoncuya kdar qdicek..

Bak ben bu yüzden mağdurum.:ehe Cimrilik yapıp kapağı evde değiştirmeğe kalktım ve kapak elimde kaldı.:kop: Benden sana tavsiye üşenme git telefoncuya.:oke:
 
selimdsc

selimdsc

Üye
ben 20 liraya yan sanayi aldım komple ön kapak + kasa kendimde taktım kasa konusunda bi derdim olmadı renk atması falan soyulmada olmadı bi ön kapak orjinal olmayınca çabuk çiziliyor :D

--------------- Ekleme ---------------
 
sabri04x

sabri04x

Üye
kapağı bir kere açıldımı artık hep içine toz giriyo temizse hiç açtırmayın
 

BRK DDN

Üye
Arkadaşlar bende n73 rm1-33 kullanıcısıyım kapağını açtığınızda hiçbir sorun olmuyor ama çok dikkatli olacaksınız eğer joyistice gelirse eliniz joyistic çıkabilir birtek sorunu arkadaşın dediği gibi kirlenebilir okadar
 


Üst Alt