N73 joystick sorunu yardım edin?

Sponsorlu Bağlantılar

WarhaWk

WarhaWk

Üye
valla ben aralık'ta aldım n73'ümü. aldığımdan itibaren her gün pes oynadım hatta commodore 64 emülatörü kurup onu oynadım saatlerce. arada televizyon kumandası yaptım. hala ne bi gevşeme ne bi gıcırdama sapasağlam duruyor joystick :D pek de kopacağa benzemiyor uzun yıllar :D siz nasıl koparabildiniz anlamadım valla
 


izzeTR

Üye
arkdaşlar ortaki jostik habire çıkıyodu bende şeytana uyup çıkan tuşa yapıştırıcı sürdüm orta düğme tamamen kitlendi bunu düzelte bilirlermi.
 

mafrix

Üye
akıl war mantık war kardes yapıştırıcı sürülürmü?? xD japon mu sürdün bea :D aboo kardes kötü etmişin. ben fiyatını ögrenmeye calısıyorum. tel ciler 10 tl diyo ama daha ucuz nerede bula bilirm??
 
uyussh

uyussh

Üye
N73 te o sıkıntı oluyo ama sürekli diil ben 2 sene kullandım 1 kere bozuldu jystği onuda servise verdim garanti kapsamında değiştirdiler... Ve orjınal halına donduu bozulmasının sebebıde en çok kullanılan tus olması :)
 
alemci776

alemci776

Üye
ben 15e orjinal joistik aldım isteyen varsa yardım cı olurum özelden mesaj atın
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
en az 4 5 sefer deiştirdim joyistik i sonunda tel i deiştirdim
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bende en az 5 kere değiştirdim ama vazgeçemiyorun n73 ten
 

karamsar_karam

Üye
arkadaşlar benim joistic de bozulda dokunmatik gibi oldu çok hassas garantisi var yaparmı hapörlörüde biraz bozuk ikisinide yaparmı???? lütfen cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
:islik
arkadaşlar benim joistic de bozulda dokunmatik gibi oldu çok hassas garantisi var yaparmı hapörlörüde biraz bozuk ikisinide yaparmı???? lütfen cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.


Aynı joistic sorunu bana da oldu.Joistic adeta dokunmatik olmuştu.Servise verdim yaptılar benim tel düz n73 tü içine de music edition atmışlar :)
 

nabucadnezar

Üye
benim joystick kırılmadı oynatılabiliyor ama çalışmıyor bunun nedeni nedir söyleyebilir misiniz ? Şimdiden teşekkürler
 

fcn07

Üye
Arkadaslar bende joysttck orta tusu dokunmatik gibi oldu elini ustune getir acıyo ama saga sola fLn yaparkende oluyo yaptrmak istiyorum garantiside yok nabmalıyım:S
 

safax_1

Üye
sevgili arkadaşlar gidip oraya buraya dunya para vermeyın gittigidiyorda joystick satılıyo 15 tlye ustelık hafıza kartı okuyucu tuş takımı ile tümleşik oldugu icin 3 malzeme birden değişiyo ve değiştirmek çok basit ön kapak geçmeli zaten açınca altındaki vidaları goruyosunuz söktüğünüzde parça karşınızda alın kendiniz değiştirin
 

zya_kul

Üye
yok kanka hepsi oynamıyor fakat uzun sure kullananlarda oluyor oyle ...
 

irbom.1207

Üye
benim n73 3 yıldır kullanıyorum.aldığımda düz n73 tü ben kendim onu N73ME yaptım.joystick tuşuda 1 kere bozuldu. onuda kendim yaptım.içindeki çıt çıt sesi gelen parça var onu değiştirdim. hala bi sorun yok..
 

alp3er

Üye
ben n73 kullanıyorum joyıstıc bozulmuştu bendede 20 tl ye hem joyıstıgı hemde telefonun kassasını degıştım 1 yılldır kullanıyorum hıc bır sorun yok gayet guzel çalısıor :oke:telefon tamircilere bak sorunnuna çözüm bulursun :naughty:
 
kkrrkkyy

kkrrkkyy

Üye
sevgili arkadaşlar gidip oraya buraya dunya para vermeyın gittigidiyorda joystick satılıyo 15 tlye ustelık hafıza kartı okuyucu tuş takımı ile tümleşik oldugu icin 3 malzeme birden değişiyo ve değiştirmek çok basit ön kapak geçmeli zaten açınca altındaki vidaları goruyosunuz söktüğünüzde parça karşınızda alın kendiniz değiştirin

aynı sorun bende de var joystik çikmiyor. Fakat tıklama fonksiyonunu yitirdi.yinede değistirmeli miyim? Değistirsem bile seni fikir aklıma yatti.
 

pasta_58

Üye
ya arkadaşım git yeni joy stik al bn aldım taktım 0 gibi maşallah
 

atlangoçkadir

Üye
arkaslar benim joistik tusu saga basmıyo buna bir cozum bulabilinizmi
 
Dampierre

Dampierre

Üye
ulan adam gibi çalışan (sadece çekince elime geliyordu) n73'ün joistiği çıkmasın diye japon yapıştırıcısı sürdüm, şu anda joistik sapıttı. telefonu 2. elden 100tl ye falan satmayı düşünüyorum :D
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
vall bendede var bu sorun joisticki 1 kere tamir ettirdim başlarda iydi ama sonra bzuldu sonra tuşu telci değiştirdi yine başlarda iyidi sonra yine bozuldu :S ama başka n73 kullananlarda böle olmuyor acaba sorun teldemi:?????












:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur
 


Üst Alt