WarhaWk
Üye
valla ben aralık'ta aldım n73'ümü. aldığımdan itibaren her gün pes oynadım hatta commodore 64 emülatörü kurup onu oynadım saatlerce. arada televizyon kumandası yaptım. hala ne bi gevşeme ne bi gıcırdama sapasağlam duruyor joystick
pek de kopacağa benzemiyor uzun yıllar
siz nasıl koparabildiniz anlamadım valla
pek de kopacağa benzemiyor uzun yıllar
siz nasıl koparabildiniz anlamadım valla

telefon tamircilere bak sorunnuna çözüm bulursun 

