kahire123
Üye
N73 joystick sorunu yardım edin?
arkadaşlar N73 ümü 15 gün önce joystiği yerinden çıktı servise verdik telefonu bugün aldım fakat aynı sorun devam ediyor.Satıcı bana bunun bütün N73lerde olduğunu söyledi.başka dükkanlardaki N73 lere baktım hiç biri öyle oynamıyor soğudum telefondan bütün N73lerin Joystiği çıkıyormu yardımcı olun 




valla telefon taş gibi ama joistik işte biraz kötü yanları var. tel. kvk ya yazılım güncelleme amaçlı verdim teli geri aldığımda joistiği taş gibiydi. Ama 4 ay sonra joistik üst kısım düştü. sanırım o garanti kapsamına girmiyo. normal bir teknik servise götürdüm yapıştırıcıyı sürdü şimdi gene taş gibi ama hafif bir sallantı var gine.