N70 kafayı yedi yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alixkandemir

Üye
Nokia ile uğraşmıyorum artık . Nokia ile son yaşadıklarımdan sonra iyice soğudum. Zamanında sıfır aldığım telefon 2 yıl dolmadan bozulmuştu ve tamiri olmadı, en sonunda kaderin garip bir cilvesi işte benim bu kadar çile çekmeme razı olmadı, bilinçaltıma ötanazi istediğini söyledi herhalde bende dalgınlıkla çamaşır makinesine atmıştım ve ölmüştü. :)

Htc Mega ya terfi ettim n 70 sorunu yok artık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt