alixkandemir
Üye
Nokia ile uğraşmıyorum artık . Nokia ile son yaşadıklarımdan sonra iyice soğudum. Zamanında sıfır aldığım telefon 2 yıl dolmadan bozulmuştu ve tamiri olmadı, en sonunda kaderin garip bir cilvesi işte benim bu kadar çile çekmeme razı olmadı, bilinçaltıma ötanazi istediğini söyledi herhalde bende dalgınlıkla çamaşır makinesine atmıştım ve ölmüştü. 
Htc Mega ya terfi ettim n 70 sorunu yok artık.

Htc Mega ya terfi ettim n 70 sorunu yok artık.
