N 73 Problemin Var Ne Olur Yardım Bilmiyorum!!! :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jokeroo

Üye
    Konu Sahibi
N 73 Problemin Var Ne Olur Yardım Bilmiyorum!!! :(
Selam Benim Bi Sorunum Olacaktı...
Çözemiyorum..



Benim N73 üm Var Buna Hertürden Uygulama Yükledim Tabi İşe Yaramayanları Kaldırdım... Ama Telefonu Diyelimki Kapatıyorum

Açıldığında Direk Yükleniyor Diyor...

Sonrada Böle Yazıyor
Telefonda Güvenilmeyen Yazılım Bulundu Yüklemek için uygulama yöneticisine gidin diyor...

Uygulama yöneticisine gidip o dosyayı Buluyorum Yükleyi seçiyorum YÜKLEMİYOR DOSYA BOZUK YÜKLENEMİYOR diyor... Bu dosyada Daha önceden yükleyipte kaldırdığım bi uygulama.. mesela DviX i yükledim Sonra Kaldırdım Ya... Ama telefon açıldığında Dvix yükleniyor dio Ama yüklenmio.. YANİ UYGULAMA YÖNETİCİSİNDEN KALDIRMIYORUM!! UYGULAMA YÖNETİCİSİNDEN O DOSYAYI SİLEMİYORUM


Yani Listenin En üstünde

SmarfFlahs Die bi pgogram var yüklenmedi yazıor Yüklemeye çalışıorum Yüklenmiyor Silmek için Zaten Seçenek Yok:( Kaldır Die bi seçenek var Ama o yüklenmiş uygulamalarda Çıkıo.. Yüklenmemişlerde Çıkmıo... Yani bu uygulamayı kaldıramıorum.. Ne Zaman Telefonu Açsam 15 Dk boyunca yükleniyor die bekletio sonrada yüklenmio :'(:(:(:(: Ne olur Yardım.



LÜTFEN YARDIMCI OLUN NE OLUR...

******@hotmail.com

Adresine Bi Mail atın Allah rızası için Bu sorun deli etti beni...LÜTFEN Bİ MAİL ATIN ÇÖZÜM BULUN Yapamıyorum Ne Olur....

Bu N73 Ü iyi Bilen Varsa MSN Mİ EKLESİN...
 


eses_nuri

eses_nuri

Üye
o uygulamayı önce yükleyip sonra kaldırmayı dene o zaman dosyalar tamamlanacak ve kaldırma işlemi başarılı olacaktır tahminimce ;)
 
hackerby17

hackerby17

Üye
bi format atmayı dene ama hard format olmassa versiyon yenile yine olmassa Teknik Servis ^^
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
soft format at ;)
 

jokeroo

Üye
    Konu Sahibi
Ya benim Bunu Format Atmadan Çözmem Gerek O Dosyayı Bulabilsesm Silsem Yeter Ama Bulamıom Dosya yöneticisinden buldum Ama silmio :S
 
masumruk

masumruk

Üye
selam arkadaşım. Fexplorer diye bir program tavsiye edebilirim. Bu program senin telefonunun ulaşılamayan doyalarına ulaşmanı sağlar. Yani uygulama yöneticisi ile silemediğin şeyler var ise bununla ulaşabilirsin. Formatlık bir işi olduğunu sanmıyorum ;)
 
cyber15

cyber15

Üye
çözüm format atmak benim alettede oldu benzer bişey tabi formatsız çözmek istersen arkadaşında dediği gibi Fexplorer bunu proğramı dene
 

enginyagmur

Üye
istediğini yap sorun gitmez tek çaren hard format
 
technonur

technonur

Üye
sorun gider fexplorer yada onun gibi programlar yükleyip o uygulamanın aynısını arayın eğerki hafıza kartındaysa işiniz çok daha basit
1)hafıza kartını pcye takın
2)diyelimki uygulamanın adı xx.sis bunu olduğu gibi dosya arama kısmına yazın ve arama özelliklerinde gizli sistem vs hepsi işaretli olsun
3)araya basın bulunun herşeyi silin bu kadar :)
 

nevsahin

Üye
herhangi bir dosya yöneticisi programı kur telefonuna fexplorer yada fileman
daha sonra proları çalıştır c sürücüsünde nokia klasörü var oradada instal klasörü var
instal klasörünü sil.
sorun çözülmezse seçenekler tuşuna bas orada find yani arama var.
*.sis yaz c ve e sürücülerini bir arattır yada kurulumu isteyen proların isimlerini yaz bir arattır çıkan sonuçlardan hatalı kurulum sorunu yaşadığın programları sil
 
hackerby17

hackerby17

Üye
Yok Söyledim Format At dedim Ama Atmaması Gerekiyormuş Sen bide Arkadaşların Dedikleri Yöntemleri Uygula programları Uygulamalarda Bulabilirsin ^^
 
arslan_arcelik

arslan_arcelik

Üye
Salt Okunmur dosyalar olabilir silemediklerin....
 
brattneo

brattneo

Üye
Tek çare hard format... Hard format attıktan sonra telefon gıcır gıcır olur :)
 
atillaatilla

atillaatilla

Üye
kardes bide telefonu pc ye bagla sonra pc suiti deilde veri aktarmayi sec dene,,gidecekmi,, bende vardi ole gitti..
 
dersimli.h

dersimli.h

Üye
FormatLa Alakası Yok Bendedenedım Hard Formatı Sorun Değil Boşuna Yorulmayın....Derim..Hem Format Attıktan Sonra Mutlaka Oyun,Prgram Felan Yuklersınız Herlade Gine Aynı SorunLa Karşılaşacaksınız.
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Kardesım yuklemıs oldugun programın artıkları hafıza kartında kalmıs bence her seyı yedekle ve hafıza kartına bir format at sonra yenıden at muzık resım ve vıdeolarını bide sana bir uyarı programlarını telefonun hafızasına kur çünkü hafıza kartını cıkardıgında cok sorun yapıo bunu bu sekılde sorunun cozulur kib bays:oke:
 
deniz-17

deniz-17

Üye
hard format at bence
 

erkamix

Üye
kardeş sen boşver butun bu insanların dediklerini aynı sorun benim n73 um de de meydana geldi hiçbir çare bulamadım sana tek çaresini söylüyorum hafıza kartındaki butun herşeyi bilgisayarına at işine yarayan müzik resim onemli şeyleri yani sonra telefonunda araçlar hafıza kartının üstüne gel seçenekler hafıza kartını biçimlendir hafıza kartın ilk aldıgın gibi bom boş olacak tabi uygulama yoneticiside boylece sorunun çözülmüştür hadi kendine iyi bak
 
turkiminator

turkiminator

Üye
kardes n73 kullanımı cok kolaydır ekledım senı kabul et grs oke not: sayın moderator amacım reklam degıl sadece arkadasıma yardım [email protected] ekle beraberce hallederız hersye paylasılınca gusel :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt