N 73 hafıza sorunu acil yardım !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alfonso_12

Üye
    Konu Sahibi
N 73 hafıza sorunu acil yardım !!!
arkadaşlar n 73 telefonum var 2 gb hafıza kartı telefon belleğininde 30 mb boş var hafıza kartında yaklaşık 150 mb ama msj göndereceğim zaman hafıza dolu bazı uygulamaları kapatın ve yeniden deneyin uyarısı veriyor ne yapabilirim???yardımcı olursanız sevinirim
 


celibar

celibar

Üye
dolu olan telefonun ram'idir(geçici hafıza).telefonu yeniden başlattıktan sonra mesaj göndermeyi dene.yine sorun olursa telefona bi format at telefon rahatlasın.not: formattan önce telefon hafızasını yedekle.
 

alfonso_12

Üye
    Konu Sahibi
format attım yine aynı hatayı veriyo arkadaşım *#7370# yapıp format attm ama sorun hala devam ediyor . . .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt