<div class='quotetop'>(msw @ Jan 21 2006, 10:09 PM) [post=258752]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Arkadaşlar aramızda kaynaşmak muhabbet etmek için muhabbet cafeyi açıyorum ... Haydi buyrun muhabbete.... Çaylar benden
Her türlü konuşma yapabilirsiniz tabiki forum kuralları çerçevesinde....
[/b][/quote]
ben ortama bodoslama dalma hakkımı kullanarak ortama dalıyorum yarışmaya 13. sf'dan katılıyorum
ilk mesaja cevapla yapan ilk insan benim her halde neyse muhabbete devam edelim deulmi ?