<div class='quotetop'>(cepix @ Feb 4 2006, 09:48 AM) [post=270993]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Msw senin pcyi ödünç versene 1 haftalıgına
[/b][/quote]
Olur cepix. seni mi kırcam ... ama o bir hafta içinde delirir miyim orası meçhul..
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Feb 4 2006, 11:31 AM) [post=271031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
oohh hayırlı olsun gule gule oyna

))))))
[/b][/quote]
<div class='quotetop'>(crazy_amigo06 @ Feb 4 2006, 12:30 PM) [post=271067]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
oyun keyfi bu sekilde yaşanır hayırlı olsun dostum
[/b][/quote]
Eywallah ağalar
<div class='quotetop'>(darkred @ Feb 4 2006, 12:33 PM) [post=271075]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
msw sen olayı aşmışşsın valla bak senin nickide değiştireli.msw yerine NFSMW yapalım zaten imzayla avatarda uygun
[/b][/quote]
walla hiç düşünmemiştim ... iyi fikir ...