Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Yeter yaa akşam 9 dan beri most wanted oynuyorum şu an saat sabahın 8 i we ben yeni yatıyorum ... 12 de kalkmayı düşünüyorum .. Bu işin sonu hayr değil ama hadi hayırlısı ...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Forum bugün suskunsunuz nasılsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Çok şükür iyiyim sen nasılsın..?

Evet ya bu saatlerde durgun oluyor aksam canlanır
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Ben de iyiyim tşkler ... Ben de şu an Okulun Bilgisayar laboratuvarındayım ... msn de yasak burda .... maxiyle idare ediyoruz ...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ehehe olsun gene net olduguna şükür et

İyi yazışmalar
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

Vassili

Üye
bu sayfa eskimiş yarın oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Beyler uyumuyoruz bakıyorum da
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
barabelli

barabelli

Üye
daaa yenı uyandım okulu astım ve maxı yoklamasında buradayım eeee sızleer ne yapıyosunuz beylerrrrr
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Ben gece boyu okeydeydim artık yatayım ... görüşürüz maxicep
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

_BECK_HAM_

Üye
arkadaşlar bana varsa ben sütlü kahvee alabilirmiyim...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Maksat muhabbet ortamı kurmak
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
<div class='quotetop'>(msw &#064; Jan 21 2006, 10&#58;09 PM) [post=258752]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Arkadaşlar aramızda kaynaşmak muhabbet etmek için muhabbet cafeyi açıyorum ... Haydi buyrun muhabbete.... Çaylar benden

Her türlü konuşma yapabilirsiniz tabiki forum kuralları çerçevesinde....
[/b][/quote]
ben ortama bodoslama dalma hakkımı kullanarak ortama dalıyorum yarışmaya 13. sf&#39;dan katılıyorum
ilk mesaja cevapla yapan ilk insan benim her halde neyse muhabbete devam edelim deulmi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ortama 13. sayfadan katılmak da bişeydir hiç katılmamaktan iyidir
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
D3N1Z

D3N1Z

Üye
selam lar da ne muhabbet edelim he aklıma gelmişken su ataturkun halı&#39;sı adlı konu benım cok enteresanıma gıttı gercekten ılgınc eger aslı warsa bilmiyorum ::
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ben henüz görmedim o konuyu bir bakayım
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Shadowman07

Shadowman07

Üye
arkadaşlar nabersiniz? ben çoooookk hastayım yokmu doktorrr??
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
bunu biliyomuydunuz.;google.com&#39;da (örn;15+2) gibi bi arama yapt&#305;&#287;&#305;n&#305;zda aramay&#305; hesap makinas&#305; gibi kullanablirsiniz bilginize
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
geçmiş olsun juniouremre

Atatürk&#39;ün halısı gerçekse çok ilginç bir olay bence

salihyet senin dediğini bilmiyordum öğrettiğin için teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
estağfurullah
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Apr 25 2006, 08&#58;46 PM) [post=322690]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bunu biliyomuydunuz.;google.com&#39;da (örn;15+2) gibi bi arama yaptığınızda aramayı hesap makinası gibi kullanablirsiniz bilginize
[/b][/quote]
alemsin yaw bilgisayarda çalıştıra calc yaz hemen ulaş
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt