Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
bu cafede neden müzik çalmıyor diceyyy güzel bi müzik koy bakalım şöyle.........
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Salihyet

Salihyet

Üye
<div class='quotetop'>(msw &#064; Apr 25 2006, 08&#58;58 PM) [post=322708]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Apr 25 2006, 08&#58;46 PM) [post=322690]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bunu biliyomuydunuz.;google.com&#39;da (örn;15+2) gibi bi arama yaptığınızda aramayı hesap makinası gibi kullanablirsiniz bilginize
[/b][/quote]
alemsin yaw bilgisayarda çalıştıra calc yaz hemen ulaş
[/b][/quote]
ben valla hayatta &#39;çalıştır&#39;ı kullanmıyorum o yüzden böle oluyo ama moonstar çok işime yarıyo (sözlük=moonstar )
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
hemen kardeş . ... .

dj gknky open the turntable

trance 0ne

0.26
0.57

drum bass starter....................

starrtttttttttttttttttt

come on do it &#33;&#33;&#33;&#33;



1122221112211221112211222114441112211221122444112211221122112222222222299999999......................................................

diye gidior .
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
heyyyt beaa bizim diceyyy gkny hemen başladı biliyordum zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
sen istersinde başlamammı kardeş . ... .
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
cafemizin dj i de oldu hadi bakalım .... salihyet moonstar yerine siteye eklediğim redhouse u kullan farkı göreceksin
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
<div class='quotetop'>(msw &#064; Apr 25 2006, 09&#58;52 PM) [post=322805]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
cafemizin dj i de oldu hadi bakalım .... salihyet moonstar yerine siteye eklediğim redhouse u kullan farkı göreceksin
[/b][/quote]
http://www.maxicep.com/forums/index.php?sh...240&hl=redhouse
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
İyi sabahlar maxicep ... Bugün istanbula gidiyorum akşam ordayım ... Oradan tekrar görüşmek üzere
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye

i&#351;te msw&#39;nin arabas&#305; &#351;aka bi yana msw&#39;nin nas&#305; her bulu&#351;maya geldi&#287;i ortaya ç&#305;kt&#305;
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; May 5 2006, 02&#58;08 PM) [post=328698]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

işte msw&#39;nin arabası şaka bi yana msw&#39;nin nası her buluşmaya geldiği ortaya çıktı
[/b][/quote]
eyw saolasın yaw ... Bu arada yeter bu kadar ogame ben yatıyorum ... iyi sabahlar
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Fatihyet

Fatihyet

Üye
<div class='quotetop'>(msw &#064; May 13 2006, 05&#58;42 AM) [post=333582]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; May 5 2006, 02&#58;08 PM) [post=328698]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

işte msw&#39;nin arabası şaka bi yana msw&#39;nin nası her buluşmaya geldiği ortaya çıktı
[/b][/quote]
eyw saolasın yaw ... Bu arada yeter bu kadar ogame ben yatıyorum ... iyi sabahlar
[/b][/quote]
yav resim biraz büyük olsaymış iyi olurmuş şimdi oyuncak arabaya benziyo
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
yok yok iyi araba
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar Ogame yeter ben yatıyorum akşama yolculuk var yine
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Msw delircen bu ogame yüzünden bırak artık..&#33;
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Shadowman07

Shadowman07

Üye
adamım ömrü yollarda geçti..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
Allaha şükür böyle çoklu oyunlara hiç takılmadım,ben bi başlarsam bırakamamaaam
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(cepix &#064; May 14 2006, 09&#58;15 AM) [post=334040]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Msw delircen bu ogame yüzünden bırak artık..&#33;
[/b][/quote]
Yok hocam bişey olmaz iyi geliyo bazen ...

<div class='quotetop'>(G&#41;&#045;&#40;OST &#064; May 14 2006, 11&#58;13 AM) [post=334057]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
adamım ömrü yollarda geçti..
[/b][/quote]
Doğru diyosun yaw yine geldik Çanakkaleye

<div class='quotetop'>(SalihPlus &#064; May 15 2006, 09&#58;47 AM) [post=334719]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Allaha şükür böyle çoklu oyunlara hiç takılmadım,ben bi başlarsam bırakamamaaam
[/b][/quote]
Başla başla ittifağıma beklerim
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bugün "The Da Vinci Code" a gittim gerçekten süper film şiddetle tavsiye ederim .. gözümü kırpmadan izledim
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
gitmeye değer diyorsun yani biletler satılmış film çıkmadan bulursam gidicem ben de
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Kesinlikle gitmelisin ... Walla biz de 4 saat önceden aldık bileti ... zaten herşey öyle bağlantılıki bi sahneyi kaçırsan öbürünü bağlayamıyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt