<div class='quotetop'>(cepix @ May 14 2006, 09:15 AM) [post=334040]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Msw delircen bu ogame yüzünden bırak artık..!
[/b][/quote]
Yok hocam bişey olmaz iyi geliyo bazen ...
<div class='quotetop'>(G)-(OST @ May 14 2006, 11:13 AM) [post=334057]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
adamım ömrü yollarda geçti..
[/b][/quote]
Doğru diyosun yaw yine geldik Çanakkaleye
<div class='quotetop'>(SalihPlus @ May 15 2006, 09:47 AM) [post=334719]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Allaha şükür böyle çoklu oyunlara hiç takılmadım,ben bi başlarsam bırakamamaaam
[/b][/quote]
Başla başla ittifağıma beklerim